Gå til innhold

Apples nye iPhone Xs og Xs Max får klager på grunn av dårlig dekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke merket noen endring i dekning fra min iPhone 8 Plus til min nye iPhone Xs.

Full fres her. Har de sett kun på en av hver telefon eller sett på flere?

 

Men biter meg merke i at jeg har en annen modell enn den som er testet. Testet modell av iPhone XS heter A1920. Mens min har model A2097.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Testet min nye XS max opp mot min gamle X og ipad pro. X’en og ipad’en hadde stabilt rundt 262 mbps download på wifi. XS Max kun 92 mbps. Etter en nullstilling av nettverksinnstillingene på XS Max fikk jeg også der 262 mpbs, men etter 5 minutt var download på kun rundt 90 mbps. Oooplevde tilsvarende med hastighet på 4G. Definitivt noe muffens her ja. Sender uansett XS Max tilbake da jeg fikk bekreftet at jeg foretrekker den fysiske størrelsen til X.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring er at både S8 og iphone 7 har dårlige antenner. Da tenker jeg i områder der dekningen er dårlig, ikke hastighet der dekningen er god.

 

Huawei (Honor 9) imponerte meg på hytta der dekningen er svak. Der S8/7 hopper av og på 4g-nettet ligger Honor 9 stabilt på surfbar signalkvalitet. Jeg ble virkelig overrasket over forskjellen, og svært skuffet over min egen S8..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"For her på berget har vi jo også testet begge de nye mobilene, og det helt uten å plukke opp noen spesielle problemer med dekningen eller noe særlig annet."

 

Er vanlig at folka som tester elektronikk ikke plukker opp slike problemer. Kjøpte en Samsung TV som ble rost opp i skyene i L&B, men jeg og alle andre opplevde masse problemer med denne TV'n.

Lenke til kommentar

Ikke merket noen endring i dekning fra min iPhone 8 Plus til min nye iPhone Xs.

 

Full fres her. Har de sett kun på en av hver telefon eller sett på flere?

 

Men biter meg merke i at jeg har en annen modell enn den som er testet. Testet modell av iPhone XS heter A1920. Mens min har model A2097.

Sikkert forskjellig modellnummer for alle land. Ellers så har jo Apple en rekke leverandører så alle telefonene vil jo være litt ulike. Så kanskje det er det?

 

"For her på berget har vi jo også testet begge de nye mobilene, og det helt uten å plukke opp noen spesielle problemer med dekningen eller noe særlig annet."

 

Er vanlig at folka som tester elektronikk ikke plukker opp slike problemer. Kjøpte en Samsung TV som ble rost opp i skyene i L&B, men jeg og alle andre opplevde masse problemer med denne TV'n.

Ja om du tester telefonen i Oslo og så drar et sted der folk vanligvis drar utenfor Oslo så har du jo masse master uansett så om mobilen har svak sender eller ikke har lite å si. En må jo dra et sted der dekning er litt dårlig for å se om denne modellen får eller ikke får dekning i forhold til andre.

 

HALLO, dette gjelder USA, hvorfor slår dere dette opp som stor overskrift når dette ikke er tilfelle i Norge?

Hvis det er et problem med telefonen så gjelder det jo alle steder.  USA derimot har mye dårligere dekning enn Norge, og mye steder med varierende dekning. Dermed vil du oppleve problemer mye lettere i USA enn Norge. I Norge er det stort sett bra med dekning overalt, men du har folk som bor steder hvor dekning ikke er så bra. Disse personene vil da kunne legge merke til om denne er spesielt bra/dårlig i forhold til forrige iPhones og andre telefoner.

Lenke til kommentar

Min Xs Max restarter tydeligvis av seg selv enkelte ganger da jeg får beskjed om å taste inn kode "etter omstart". Opplever også tidvis dårlig Wi-Fi-forbindelse og telefonen har hakkete lyd via Bluetooth når jeg f.eks tar selfies og portretter(!) og når jeg søker etter andre enheter å koble til. Noen andre som opplever dette? Har nullstilt den fullstendig flere ganger uten at det har hjulpet noe særlig.

 

Rettelse: Bluetooth-problemene virker å være borte nå

Endret av Karl Sindre Engelstad
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...