Gå til innhold

Rockstar har kunngjort online-delen til Red Dead Redemption 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt greia. Rockstar annonserer nu Red Dead Online, men det kom jo fram for flere år siden at Rockstar registrerte domene for Red Dead Online for nærmere to år siden. Så dette er ikke akkurat nyheter.

 

Personlig har jeg hadd det utrolig gøy i GTA Online. Ja det er mulig å kjøpe seg fram i spillet for å kjøpe alle biler, bygninger etc umiddelbart. Men som jeg har fortklart til venner flere gang. Om du kjøper alt du drømmer om i GTA Online umiddelbart så kommer du til å bli lei utrolig fort. Fordi da har du ingenting å glede deg til i spillet, ingenting å se fram til, ingen grunn til å gjøre oppdrag / heist etc for å samle penger. Greit at det tar kanskje ett par dager å samle 3-4 millioner, men om du liker grindinga så er ikke det noe problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GTA online er jo full av hackers og cheaters som ødelegger moroa. Går de for samme modellen og samtidig ikke gjør spillet sikrere mot dette, så vil Red Dead online være helt uinteressant for meg.

 

Ikke på konsoll, kun på PC dette var et problem. Så like greit det ikke kommer på PC egentlig.

Lenke til kommentar

 

GTA online er jo full av hackers og cheaters som ødelegger moroa. Går de for samme modellen og samtidig ikke gjør spillet sikrere mot dette, så vil Red Dead online være helt uinteressant for meg.

 

Ikke på konsoll, kun på PC dette var et problem. Så like greit det ikke kommer på PC egentlig.

Kommer nokk på PC etterhvert. Er ikke så ille med juksere nu lenger, men det er likevel verd det for å kunne oppleve spillet i 60fps eller mer kontra 30fps som ikke er optimalt. Har bestilt RDR2 til PS4, men kommer det til PC f.eks til neste år eller 2020 så blir det kjøpt igjen for å kunne spilles med høyere oppløsning og høy fps.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt greia. Rockstar annonserer nu Red Dead Online, men det kom jo fram for flere år siden at Rockstar registrerte domene for Red Dead Online for nærmere to år siden. Så dette er ikke akkurat nyheter.

At noen registrerer et domene som indikerer en online bit betyr ikke at man har valgt å satse på den, og begynnt å jobbe med det.

 

Det holder at man på et eller annet stadie kunne tro at man noen gang i det hele tatt skulle vurdere å lage det, før man sikrer domenet. Tror noen andre før deg at det skulle blitt en ting, så hadde de kjøpt domenet og presset R* til å betale masse for det.

 

Derfor kjøper man gjerne domenet for en ide lenge før man begynner å vurdere hva ideen innebærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...