Gå til innhold

Leiemorderen er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tåa: At det har svirret rykter om Hitman 3 er ikke det samme som en offisiell kunngjøring. I går ble det offisielt kunngjort. Vi kan godt skrive en artikkel i dag hvor vi forteller at Unreal Tournament 2005 kommer, men det er likevel ikke offisielt kunngjort fra Atari - med andre ord basert på rykter og spekulasjoner.

Lenke til kommentar
tåa: At det har svirret rykter om Hitman 3 er ikke det samme som en offisiell kunngjøring. I går ble det offisielt kunngjort. Vi kan godt skrive en artikkel i dag hvor vi forteller at Unreal Tournament 2005 kommer, men det er likevel ikke offisielt kunngjort fra Atari - med andre ord basert på rykter og spekulasjoner.

1 år var kanskje litt drøyt, men jeg har visst om det i 4-6 måneder.

 

Det var ikke et rykte, men en del av et skriv fra et finansmøte i Eidos tidligere i år. Over beregna inntekter for Q1 2004 dukket nemlig navnet Hitman: Contracts opp. ;)

 

Men som TST sier, det ble offisielt nå.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
tåa: At det har svirret rykter om Hitman 3 er ikke det samme som en offisiell kunngjøring. I går ble det offisielt kunngjort. Vi kan godt skrive en artikkel i dag hvor vi forteller at Unreal Tournament 2005 kommer, men det er likevel ikke offisielt kunngjort fra Atari - med andre ord basert på rykter og spekulasjoner.

Tingen er at jeg ikke snakker ut fra rykter. GameReactor skrev for rundt et år siden (tror jeg, er ikke 100% sikker) at Hitman 3 var i utvikling hos IO Interactive. Ordet "rykter" eller andre synonymer ble ikke nevnt. Imidlertid kan jeg selvsagt ha misforstått, men det virket ikke slik. Uansett er dere trege, for jeg vet (og dette er jeg 100% sikker på) at Hitman 3: Contracts ble annonsert for noen måneder siden. Det er dette dere gikk glipp av. ;)

Lenke til kommentar
tåa: At det har svirret rykter om Hitman 3 er ikke det samme som en offisiell kunngjøring. I går ble det offisielt kunngjort. Vi kan godt skrive en artikkel i dag hvor vi forteller at Unreal Tournament 2005 kommer, men det er likevel ikke offisielt kunngjort fra Atari - med andre ord basert på rykter og spekulasjoner.

Tingen er at jeg ikke snakker ut fra rykter. GameReactor skrev for rundt et år siden (tror jeg, er ikke 100% sikker) at Hitman 3 var i utvikling hos IO Interactive. Ordet "rykter" eller andre synonymer ble ikke nevnt. Imidlertid kan jeg selvsagt ha misforstått, men det virket ikke slik. Uansett er dere trege, for jeg vet (og dette er jeg 100% sikker på) at Hitman 3: Contracts ble annonsert for noen måneder siden. Det er dette dere gikk glipp av. ;)

Hehe, vi vet at det ble annonsert for lenge siden. Du er ikke alene om å vite det. Men det ble annonsert _offisielt_ først nå. Vi gikk ikke glipp av den forrige uoffisielle annonseringen - vi skrev bare ikke en artikkel om det. Antageligvis fordi vi på det tidspunktet ikke hadde anledning, tid eller ressurser. Dette er vel strengt tatt ikke noe å lage så mye oppstyr rundt?

Lenke til kommentar
Dette er vel strengt tatt ikke noe å lage så mye oppstyr rundt?

Hehe, lager jeg oppstyr? Det er helt i orden at dere ikke har skrevet noe tidligere, jeg forstår jo at dere hadde mye å gjøre. Jeg synes bare det virket som dere ikke visste om det, noe du kanskje forstår hvis du leser artikkelen en gang til. Men ta det med ro, dere er fortsatt favoritten min. ;)

Lenke til kommentar
Dette er vel strengt tatt ikke noe å lage så mye oppstyr rundt?

Hehe, lager jeg oppstyr? Det er helt i orden at dere ikke har skrevet noe tidligere, jeg forstår jo at dere hadde mye å gjøre. Jeg synes bare det virket som dere ikke visste om det, noe du kanskje forstår hvis du leser artikkelen en gang til. Men ta det med ro, dere er fortsatt favoritten min. ;)

Jo, det er klart artikkelen kan tolkes som om vi ikke visste om Hitman 3 før nå - for de som er hardbarkede fans. Men vi liker å skrive informative artikler som forteller litt mer enn setningen "Hitman 3 kommer til våren". Mange tusen nordmenn hadde garantert ikke hadde hørt om dette før nå, og derfor er det på sin plass å fortelle litt om oppfølgeren samtidig som vi forteller at det nå er offisielt kunngjort. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...