Gå til innhold

Assassin's Creed III-sjefen ville gjort endringer om spillet kom ut i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke denne tankemåten, hvis du må tvinge spilleren til å oppdage innholdet er det ett problem med spillet og du burde jobbe for å øke kvaliteten til det punktet hvor spilleren selv søker ut innholdet.

 

Helt enig, men akkurat her gikk det dessverre i dårlig formulering fra min side. Jeg endret opprinnelig det jeg hadde skrevet, men ser nå at endringen ikke tok tak.

Lenke til kommentar

Jeg liker utrolig godt i Assassin's Creed Origins at når du tar ett oppdrag så er du ikke låst inn på akkurat det oppdraget, men at det er en ting som du kan gå å gjøre når det passer deg. Akkurat som ett RPG spill. Istedet for å gå til ett oppdrag på kartet for å så gjøre det ferdig kan du gå å samle opp oppdrag hos flere folk for å så gjøre dem i den rekkefølgen du måtte ønske. Er akkurat det som gjør at jeg kommer etterhvert til å kjøpe AC: Odyssey også etterhvert. Må bare ta meg tiden til å bli ferdig med Origins først.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...