Gå til innhold

Mer båndbredde fra Nextgentel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, nå blir det vanskelig å velge mellom Telenor og NGT. Telenor tilbyr en linje med 704/128 hastighet, og begrensning på 1GB/mnd.

Hos NGT får en 1000/384 hastighet, og ingen begrensning (unntatt den som farten setter), altså i teorien 1000kbit/s = 324GB/mnd.

Hmmm, vil jeg ha mulighet for å laste ned 324GB/mnd eller 1GB/mnd??? :p

 

Telenors julegave er at en får 5GB ekstra i desember. NGT gir 150kbit/s mer permanent, dvs at en får tilsvarende Telenors fantastiske gave hver 3. dag permanent fra NGT.

 

God jul!

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å kaste vekk det Telenor ADSL abbonementet vi har! :devil: er så lei av å ha 1024/256 *grr*

Og Telenor kan ikke skryte av bra kundeservice de heller. I starten når vi hadde problemer med å få det til å gå,satt vi og mange andre i 40min+lange køer for å komme igjennom til support, og hver gang fikk vi helt forskjellige svar på hva som var riktig. Og så fikk TV2 "hele tre stykker til å klage på telefonkøa til NGT? HOHO...har de spurt om Telenor kanskje?

Eller gikk Telenor gjennom like hardt vær en gang de og? *hm*

 

Jaja

 

Jeg har faktisk lyst på NGT.

Men med en sta fatter er det ikke lett, takket være at Telenor ga oss så mye trøbbel når vi først fikk ADSL, tror han at det skal bli "hell all over again"!

Lenke til kommentar
...har sagt det før og sier det igjen; de behandler kunder som middagsrester fra i forigår...

Din personlige erfaring, eller TV 2 Hjelper deg sin erfaring?

 

Mange som disser NGT pga. det de hører i media. Jeg har ingen dårlige erfaringer med NGT's kundeservice. Trengte den en gang pga. en feil Bravida hadde gjort, og da fikk jeg svar etter 5 minutter.

 

TV2 hjelper deg hadde noen rimelig tynne argumenter, og 3-4 stykker med dårlige erfaringer (trodde de hadde flere jeg... 3-4 stykker av flere titusener av kunder... ikke noe å rope hurra for). Jeg jobber faktisk deltid i media, og vet litt om hvordan TV 2 hjelper deg fungerer. Litt klipping her og litt der, så svarer firmaet de kritiserer på noe helt annet enn de ble spurt om.

 

Mye man kan gjøre på klippebordet skjønner du.

Lenke til kommentar

ja, og dette høres jo helt flott ut, jeg synes de heller kunne holde linjen på de som allerede har internett hos dem, jeg har i teorien en 2 mbit linje, men får kun 1 mbit, har sagt det til dem før, og de setter den opp igjen, men så går det en liten stund så er den nede igjen.

 

like før jeg har en solid sak mot de, og da er det å saksøke..........

 

FORTSETT SLIK DERE :thumbup:

Lenke til kommentar
...har sagt det før og sier det igjen; de behandler kunder som middagsrester fra i forigår...

Din personlige erfaring, eller TV 2 Hjelper deg sin erfaring?

 

Mange som disser NGT pga. det de hører i media. Jeg har ingen dårlige erfaringer med NGT's kundeservice. Trengte den en gang pga. en feil Bravida hadde gjort, og da fikk jeg svar etter 5 minutter.

 

TV2 hjelper deg hadde noen rimelig tynne argumenter, og 3-4 stykker med dårlige erfaringer (trodde de hadde flere jeg... 3-4 stykker av flere titusener av kunder... ikke noe å rope hurra for). Jeg jobber faktisk deltid i media, og vet litt om hvordan TV 2 hjelper deg fungerer. Litt klipping her og litt der, så svarer firmaet de kritiserer på noe helt annet enn de ble spurt om.

 

Mye man kan gjøre på klippebordet skjønner du.

TRUST ME, det er slik NGT er, vi lager dette ikke opp, og det gjør forøvreig ikke TV2 hjelper deg heller.

men hvorfor tro oss, bare prøv :)

 

lykke til :thumbs:

 

ps: jeg vil heller har en linje som er stabil og funker, enn en linje som er på en dag, men ikke dagen etter, osv osv, osv,,, må prøv å forklare dem dette :)

Lenke til kommentar

Dette var en god nyhet ja :)

 

Selv har jeg i 3 måneder nå hatt problemer med min ADSL tilkopling fra Nextgentel, linjen har gått opp og ned, vært helt nede i ISDN hastighet en stund. Og har ringt til support masse ganger. Selv om det til tider kunne være ganske lang ventetid, har jeg alltid fått det inntrykk at de gjorde det de kunne for å hjelpe meg. Til slutt måtte de bare innrømme at de ikke hadde peiling på hva som kunne være feil. Routeren ble også skiftet ut, pluss at en installatør fra bravida var hjemme hos meg og sjekket alle ledninger.

Men nå, etter at de forandret hastigheten, virker det faktisk som om linjen er stabil på min bestilte hastighet :) (bank i bordet)

ENDELIG, det har vært en pinsel å ha så lav hastighet over lengre tid... :cry:

 

 

EDIT: :no:

Nei, fa*n, skulle du ha sett, der datt den ned igjen, nå begynner jeg faktisk å bli litt lei, jeg får heller ikke lavere regning fra de fordi de først vil finne ut hva som er feil, men nå har det jo vart i 3 måneder, så jeg vil nok forlange å få tilbakebetalt en del av pengene ja... :mad:

Endret av krist2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...