Gå til innhold

9to5Mac: Her er iPhone XS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffende at de ikke har klart å redusere rammene på busslommen ja, men på iPhone XS Plus vil jeg tro at de utgjør en mindre andel enn på den originale. :)

 

Det som kanskje plager meg mest er at de ikke har klart å gå bort fra tradisjonelt klokkedesign, til et format som minner mer om smarttelefoner, gjennom kurvet OLED f. eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, vi har vist i alle år at de tviholder på samme design i 4-5år før de skifter. Ingen nyhet i år heller med andre ord.

iPhone X (og ALLE andre mobiler med "busslomme") ser jo bare halvferdig ut

Da må du jo gjerne forklare hvordan du mener de skulle trylle frem FaceID uten busslomma da? Jeg mener, realistisk, og ikke - "jeg vil ha" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da må du jo gjerne forklare hvordan du mener de skulle trylle frem FaceID uten busslomma da? Jeg mener, realistisk, og ikke - "jeg vil ha" ;)

Vet ikke jeg, har du sett Galaxy S9? Bedre screen-to-body ratio enn iPhone X. Ingen busslomme. Plass til sensorer oppe. Hadde Samsung laget iPhone XS så hadde de fått det fint til. Og jeg tror Apple og hadde klart det. Åpenbart har de derimot bestemt seg for at busslommen er bedre design. Får se hvor lenge den designtrenden varer. Jeg tipper ikke så mange år, men får jo se.

 

Fingeravtrykk i skjerm er jo og et alternativ til Face ID. Det alle andre går for. 

 

 

Ellers noen som vet om du kan få det til å være sort på begge sider av busslommen på iPhone? Slik som dette:

 

1*FVHUaAkKurgMhx7IwZpbeA.png

 

 

OLED blir jo helt svart, så om du gjør slik så ser du egentlig ikke busslomme engang, og da ville jeg ikke si det er så ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da må du jo gjerne forklare hvordan du mener de skulle trylle frem FaceID uten busslomma da? Jeg mener, realistisk, og ikke - "jeg vil ha" ;)

Vet ikke jeg, har du sett Galaxy S9? Bedre screen-to-body ratio enn iPhone X. Ingen busslomme. Plass til sensorer oppe. Hadde Samsung laget iPhone XS så hadde de fått det fint til. Og jeg tror Apple og hadde klart det. Åpenbart har de derimot bestemt seg for at busslommen er bedre design. Får se hvor lenge den designtrenden varer. Jeg tipper ikke så mange år, men får jo se.

 

Fingeravtrykk i skjerm er jo og et alternativ til Face ID. Det alle andre går for. 

 

 

Ellers noen som vet om du kan få det til å være sort på begge sider av busslommen på iPhone? Slik som dette:

 

1*FVHUaAkKurgMhx7IwZpbeA.png

 

 

OLED blir jo helt svart, så om du gjør slik så ser du egentlig ikke busslomme engang, og da ville jeg ikke si det er så ille.

«Vet ikke jeg» forklarer det meste ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

«Vet ikke jeg» forklarer det meste

 

Hvorfor skal han ha løsningen? er da ikke han som er utvikler? Holder lenge at vi som kunder sier "slik vil vi ha det", så får produsentene komme opp med løsningen, om det er en tydelig tilbakemelding.

 

Og så får vi, ihvertfall en stund, akseptere at svaret er "vi har ikke løsningen i skrivende stund".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skal han ha løsningen? er da ikke han som er utvikler? Holder lenge at vi som kunder sier "slik vil vi ha det", så får produsentene komme opp med løsningen, om det er en tydelig tilbakemelding.

 

Og så får vi, ihvertfall en stund, akseptere at svaret er "vi har ikke løsningen i skrivende stund".

Har ik sagt noe om det da, folk tolker som dem vil :)

 

Men d holder da ik at vi kunder sier så, ellers hadde jo ik de fleste mobiler kommer med den lomma.. men jeg håper dette er kun ett 2018 greie da.

Lenke til kommentar

Jeg ville sparket noen som skriver "NOT NOTch" Det blir dobbelt negativt, og er ikke enkelt for mennesker å forstå. Prøver på en dårlig pun, men endre opp med å gjøre det vanskeligere å forstå hva de mener.

Hehe det var vel hele poenget for å vise at notchen er irriterende og vanskelig (umulig) å se unna og fjerne.

Men 12. september lanseres de nye iPhonene, kanskje Apple nå har lært og går all inn med NOT NOTch? :)

Endret av Interface
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes hele notch greia er sinnsykt overrated. Ja det er penere uten, men hvorfor gjøre så sabla stor deal ut av det? iPhone X er fortsatt en meget pen telefon.

Samtidig hvis det er sånn at folk kritiserer iPhone veldig mye for den ene tingen, betyr det ikke egentlig at telefonen er ganske bra, siden folk har så lite å kritisere den for? Et så populært produkt vil få mye kritikk uansett.

 

Så det at Apple får så mye kritikk for dette er fordi de endelig med iPhone X fikset mye av manglene iPhone hadde vs andre telefoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...