Gå til innhold

Battlefield V utsettes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veeeldig kjedelig, men kanskje bra?

 

Med all den negative omtalen spillet allerede får av tullete grunner så hadde det nok vært krise om spillet gikk live med store problemer.

 

Blir det ikke desto verre om det er en trøblete release når de utsetter det? Men er ikke spillet ferdig så for all del, gjør det ferdig :)

Lenke til kommentar

Blir det ikke desto verre om det er en trøblete release når de utsetter det? Men er ikke spillet ferdig så for all del, gjør det ferdig :)

 

Joa det er jo risken. Om de utsetter for kort og spillet fortsatt er fult av bugs :p 

 

Men de fleste har jo rapportert ganske stabil alpha, så heller jo kanskje mot forklaringen til andre her. At de er redd for at COD og spesielt RDR2 skal ta for mange spillere. 

Lenke til kommentar

Ja det tenkte jeg også, men for min del (og kanskje noen andre også) så kan dette påvirke meg til å ikke kjøpe dette spillet. Ikke alle som bruker så mye penger på AAA spill. 

 

For min egen del så blir det som oftest det spillet jeg har mest tro på, men når det kommer mange spill på kort periode så kan dette fort vippe meg til å velge et annet produkt. Tålmodighet er ikke min sterke side :p 

Lenke til kommentar

Jeg trur kanskje jeg kjører pose og sekk. Har ikke kjøpt de siste cod spilla, men syns nyeste blops ser ut til å være et steg i riktig retning. Tviler på at det er gøy no særlig mer enn 1 måned uansett og da kommer jo BF. hehe

 

Begge spilla har jo beta i september så om jeg har mulighet så prøver jeg begge så får vi se om det blir pose og sekk eller bare sekk :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er helt sprøtt at de ikke har laget en type walkthrough video som viser endringene i spillet. Limited ammo, ressing, limited auto heal, no random deviation, ny/bedre destruction, gammel conquest ticket bleed tilbake. Det er jo masse gøy å vise frem som ikke er en over the top action fest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er helt sprøtt at de ikke har laget en type walkthrough video som viser endringene i spillet. Limited ammo, ressing, limited auto heal, no random deviation, ny/bedre destruction, gammel conquest ticket bleed tilbake. Det er jo masse gøy å vise frem som ikke er en over the top action fest.

 

Fordi EA er et rævkjørt mega bedrift der lederne ikke har peiling på de driver med, de lever i sin egen boble og er total uburklig.

Bioware, Dice osv er gode utviklere, men det er EA som styrer PR og slike ting. 

Det er som om de er verdens beste gitarist, men vokalisten i bandet ditt er et råttent hestekadaver. Da hjelper ikke dine skillls, alt folk merker er stanken fra kadaveret. 

 

EA går fra kontrovers til skandaler og tilbake til kontrovers. Det er vel litt som å jobbe for Trump, du vil egentlig bare styre landet og få gjennom din politikk, men så har du Trump som ikke kan gjøre noe annet enn  å fucke opp alt han kommer i nærheten av.

 

Hvor mye av kritikken til BFV som er fortjent og hvor mye er direkte dårlig PR fra EA er nå vanskelig å vite da det er umulig å skille hva som kan være legitim kritikk og hva som bare "la oss hate EA" kritikk. Og når EA ikke greier å vise noe av spillet folk faktisk ville likt å vite, men bare lager teite trailere som ikke gjør noe annet enn å gjøre EA hatere enda mer arge. Så vil det skade spillet. 

EA fortjener all kritikk de kan få, EA er muligens det mest inkompitente utgiveren vi har om dagen, og fortjener ikke å eksisrtere, men desverre smitter denne kritikken over på utviklerne som faktisk har talent. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det er helt sprøtt at de ikke har laget en type walkthrough video som viser endringene i spillet. Limited ammo, ressing, limited auto heal, no random deviation, ny/bedre destruction, gammel conquest ticket bleed tilbake. Det er jo masse gøy å vise frem som ikke er en over the top action fest.

Har tenkt det samme. Virker som de i alle fall innledningsvis fokuserte for mye på kostymejall og kaotisk action, fremfor gameplay-forbedringene som burde være store selling points.

Lenke til kommentar

Ja, for gamle BF-spillere er jo de endringene veldig velkomne, så det er rart de ikke har fokusert mer på det. 

 

Synes ikke det gjør så mye at spillet utsettes litt. Det virker å være en god del bugs og finpussing som trengs fortsatt. 

 

En del av kritikken dette spillet har fått er jeg ikke helt med på heller. Mye av det som kritiseres ser jeg på som positive ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, for gamle BF-spillere er jo de endringene veldig velkomne, så det er rart de ikke har fokusert mer på det. 

 

Synes ikke det gjør så mye at spillet utsettes litt. Det virker å være en god del bugs og finpussing som trengs fortsatt. 

 

En del av kritikken dette spillet har fått er jeg ikke helt med på heller. Mye av det som kritiseres ser jeg på som positive ting. 

Er vi skikkelig heldige bruker de kanskje tiden på en funksjon som gjør at en kan skru av kostymejall, så får de som vil ha en mer autentisk opplevelse det, og kanskje litt bedre ytelse på kjøpet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...