Gå til innhold

RYKTE: Googles nye Pixel-telefoner lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Få vekk skjermleppa og den store ramma i bunn så begynner vi å nærme oss noe jeg ville kjøpt.

Inntil man får skjult frontkamera inni skjermen er Oppo F9 fasiten på hvordan en skjermleppe skal se ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jo, det står det, men det virker lite når dagens toppmodeller ligger på 8.

Så steget deretter blir 16.

Fleste toppmodeller i dag har vel fortsatt bare 4GB.

Er vel bare Note 9, Oneplus 5/6 og Razer Phone som leveres med 8GB i dag?

Selv min relativt gamle midrange galaxy c9 har 6gb.

Note 8 6gb. Nye note 9 8gb.

Lenke til kommentar

Selv min relativt gamle midrange galaxy c9 har 6gb.

Note 8 6gb. Nye note 9 8gb.

 

Omtrent alle kinatelefoner idag har jo 6Gb da, som f.eks Xiaomi Mi 8 som man får for rett over 3000kr. Forøvrig toppspecs over hele linja ellers der og.

Pocophone F1 får man vel enda billigere.

Men 8GB er det ikke så mange som har.

 

Har 6Gb på min Oneplus 5 og selv med heftig bruk er jeg sjelden over 4Gb i faktisk benyttet ram, så per dags dato trengs det ikke så mye mer.

Dem burde heller satse på bedre og raskere ram enn mere.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg oppdaget først Samsung Galaxy S8+ sin store svakhet, når jeg kjørte LineageOS (stock) på gamle, gamle HTC M8. Plutselig ble sistnevnte langt mer responsiv og raskere enn S8+. Hmm, tenkte jeg da. Software har virkelig mye å si for dagens enheter. Det er grunnen til at jeg nå trolig bytter til kommende iPhone X. Skulle ønsket at Android kunne tvunget igjennom valget om å kjøre stock Android OS hos alle produsenter. At det var en innstilling f. eks.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget først Samsung Galaxy S8+ sin store svakhet, når jeg kjørte LineageOS (stock) på gamle, gamle HTC M8. Plutselig ble sistnevnte langt mer responsiv og raskere enn S8+. Hmm, tenkte jeg da. Software har virkelig mye å si for dagens enheter. Det er grunnen til at jeg nå trolig bytter til kommende iPhone X. Skulle ønsket at Android kunne tvunget igjennom valget om å kjøre stock Android OS hos alle produsenter. At det var en innstilling f. eks.

LinageOS finnes da vel til S8 så bare å legge inn.

Flere produsentet selger og telefoner som kommer med Android One, som betyr clean android uten bloatware.

 

Men mulig iPhone er tingen for deg om du ikke liker å tukle med ting, og har mye penger.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...