Gå til innhold

Netflix kan få reklame mellom episodene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått dette på Netflix på min Samsung TV. Noen ganger varer de 5 sekunder, andre ganger 10-15 sekunder. Men de kan fint hoppes over om du trykker på ok eller tilbake. Ja, det står og teller ned på fortsett knappen, men det er bare nedtellingen før det fortsetter automatisk. Trykker du, spiller den av neste episode med en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå betaler jeg vel egentlig allerede for tjenesten, noe som går imot hensikten med reklame. Hvis de absolutt vil ha mer penger, skru opp abonnemantet, for jeg ønsker ikke å bli forstyrret mens jeg bnytter meg av tjenesten deres.

 

Som jeg allerede sjeldent bnytter meg av, tross månedlig abonnement.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så vi må betale for å se reklame? Kanskje best å la være da.

 

Litt som med tv

Det er derfor jeg ikke gidder å se på tv, nettopp for å slippe all reklamen. Hører heller ikke på radio som inneholder reklame. Ble strålende fornøyd nå når YouTube premium kom til Norge

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Litt som med tv

På TV betaler man 299 for 40 kanaler..

Netflix betaler jeg 109 for én kanal - altså om jeg skulle betalt det samme på TV hadde det blitt 4000 i mnd, da ha hadde ikke TV heller trengt reklame.

Jeg har klippet konvensjonell TV for lenge siden, og har heller utvalgte streaming-abonnementer - begynner de med reklame blir de fort klippet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, jeg betaler nå 149,- per måned, og slipper ikke unna reklame? Er ikke litt av poenget med å betale for VOD at man slipper sånt?

 

Det er ikke reklame, det er noe a la "Se hva som skjer" på TV2... Altså forslag til andre serier å se hos Netflix selv, og det er bare å trykke på ok, så fortsetter serien du ser på, uten at du må se ferdig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På TV betaler man 299 for 40 kanaler..

Netflix betaler jeg 109 for én kanal

Feil. Du betaler 299 for innhold fra 40 tilbydere. Hos Netflix betaler du 109 for innhold fra én tilbyder. Ser man kun på VOD-muligheten overgår nok Netflix enhver linjær-TVaktør hva gjelder mengde innhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må sei Netflix jobber hardt for å miste kunder. Først trailere som starter sjøl og prismodeller der du faktisk blir straffa med høgre priser for å være litt entusiast og kjøpe deg ein HDR TV og no dette. Det einaste som er synd her er at når eg seier opp vil dei i praksis tjene to kunder då både faderen og søstra mi sikkert kjøper seg et abonnemang. I deira regnskap blir då min avsky over denne utviklinga knapt merkbar.

Lenke til kommentar

Hvis du kaller netflix en tilbyder så er det Get/canal digital som er tilsvarende tilbyder, ikke tv3 og visjon norge. Så enten er det én tilbyder på hver side, eller en kanal mot 40.

At VOD-muligheten på netflix er bra er helt sant, men TV-leverandører begynner å få godt med tilbud de og. Get har gratis HBO, mange kanaler man kan spole tilbake, og PVR - samt ofte mer aktuelt og bredt stoff. Begge sider har sine pluss og minus, men hele poenget med online streaming er å slippe de utfordringene TV har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...