Gå til innhold

RYKTE: Apple vurderer angivelig fingersensor i skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så mye styr det har blitt for å åpne en jævla mobil! Selv er jeg så gammeldags at jeg må trykke inn fire siffer, men det gåt f...meg helt greit. Dritt og herk.

 

Jeg likte den gamle sweipinga fra venstre til hoyre.

Eller en knapp som på gamle nokia.

 

Men poengen er vel at det ska vaere toefft å identifiere seg biologisk hver gang en ska bruke en mobil.

Lenke til kommentar

Jeg likte den gamle sweipinga fra venstre til hoyre.

Eller en knapp som på gamle nokia.

Men poengen er vel at det ska vaere toefft å identifiere seg biologisk hver gang en ska bruke en mobil.

Er vel ingenting som hindrer deg i å bare ha sveiping som lås, eller ikke ha lås og bare trykke på knappen?

 

Men det er jo litt greit at ikke hvemsomhelst har tilgang til eposten din, meldingene dine, facebooken din osv.

 

Når det da er så enkelt at den kjenner igjen ansiktet ditt eller fingern din og låser seg inn lynkjapt så er det jo ingen grunn til å ikke bruke det.

Endret av Complexity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Herregud så mye styr det har blitt for å åpne en jævla mobil! Selv er jeg så gammeldags at jeg må trykke inn fire siffer, men det gåt f...meg helt greit. Dritt og herk.

 

Mange arbeidsgivere krever 8 siffer i koden ;)

Hm, lurer på hvor høyt dette kravet kan settes ? Kanskje dra på med en skikkelig brukertest etter sommeren. Hvor pissed blir brukeren med 128 sifret kode... ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvis de gjør den bra nok så trenger de ikke faceid + busslomma lenger

Nå kan vel faceID sensoren brukes til mer en bare inlogging. Så jeg tror ikke Apple kvitter seg med den med det første.

23569-29916-IMG_1538-l.jpg

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...