Gå til innhold

Nå er det håp for et nytt TimeSplitters


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke at Haze floppet så hardt som gjorde at de fikk økonomiske problemer? Mener å huske at det var på grunn av konkursen at de mistet avtalen om Battlefront 3, ikke at de ble konkurs på grunn av at avtalen gikk i vasken.

 

Forøvrig svært gode nyheter at det blir håp for serien igjen. Håper også vi får mer av Second Sight, som også var fantastisk.

Endret av Gringorilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper på mer TimeSplitters, men er skeptisk. Veldig mye har skjedd siden forrige spill. Lager de et nytt i stil med de gamle kan det fort bli for utdatert i forhold til andre spill på markedet, men lager de et mer moderne TimeSplitters kan det bli veldig annerledes enn det vi er vant med. Vi får håpe på det beste. :)

Lenke til kommentar

Ikke lenge siden jeg spilte igjennom Timesplitters på PS2 faktisk, etterfulgt av nr.2 på Xbox. Planen var å fortsette rett på Future Perfect, men har ikke kommet så langt enda annet enn første oppdrag i spillet.

 

Fin serie, som sikkert stod for mye coop og split-screen morro i sin tid :)

 

At det nå er mulighet for mer i denne serien er intet mindre enn fabelaktig!

Lenke til kommentar

Håper på mer TimeSplitters, men er skeptisk. Veldig mye har skjedd siden forrige spill. Lager de et nytt i stil med de gamle kan det fort bli for utdatert i forhold til andre spill på markedet, men lager de et mer moderne TimeSplitters kan det bli veldig annerledes enn det vi er vant med. Vi får håpe på det beste. :)

 

Tja, både og. TimeSplitters spiller på mange måter som Doom 2016. Om de satser på noe i den stilen kan det nok funke, men da må de klare å lande både manus og visuell design.

Lenke til kommentar

Spilte nylig litt TimeSplitters 2 igjen, og seøv om spillet fremdeles er morsomt med artige arcade modus og flerspillerutfordringer; så har det aldret omtrent like godt som typ.. Golden Eye; rent spillmekanisk. Så altså like godt som melk. Klarer de å gjøre noe ala DOOM gjorde; hvor de beholder sjela men tar serien inn i 2018, kan det bli veldig gøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Timesplitters 1 er ett av mine første spill som jeg kjøpte til PS2 da den maskina kom ut. Hadde de hadd det spillet inne da jeg kjøpte den ville det vært det, men måtte vente enda par uker så kjøpte Silent Scope istedet.

 

Har spilt utallige manger timer av det første og 3 spillet. Leide rart nokk spill nummer to, men ble aldri å kjøpe det. Tok endelig i fjor å runnet det coop ilag med en kompis og det var kjempestas. Håper en oppfølger vil klare å gjøre noe samme som N-Sane Trilogy å bevare samme sjarmen til de originale bare med en moderne stil.

 

Det er jo ett mod-team som har jobbet med ett Timesplitters spill i flere år nå som heter Timesplitters Rewind. Lurer på hvordan det vil gå med den nå som ip'n har nye eiere. De fikk lov av crytek å lage en gratis mod på crytek motoren. Sist jeg sjekket var de dog interessert å gå over til Unreal motoren.

 

Er uansett meget hypet over muligheten for ett nytt Timesplitters spill. Er 13 år siden forrige spill og nå med så forbedret teknologi så er virkelig tiden innen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Håper på mer TimeSplitters, men er skeptisk. Veldig mye har skjedd siden forrige spill. Lager de et nytt i stil med de gamle kan det fort bli for utdatert i forhold til andre spill på markedet, men lager de et mer moderne TimeSplitters kan det bli veldig annerledes enn det vi er vant med. Vi får håpe på det beste. :)

 

Tja, både og. TimeSplitters spiller på mange måter som Doom 2016. Om de satser på noe i den stilen kan det nok funke, men da må de klare å lande både manus og visuell design.

What? Manus?

 

1) Noe av det som gjorde story-mode i Timesplitters så bra var jo nettopp det dårlige manuset og campyness. La meg gjette, du ønsker bedre manus i Just Cause også?

 

2) Timesplitters er ikke ment for single-player. Prioriteringsrekkefølge bør være: Offline multiplayer, challenges, online multi, co-op, single-player.

 

 

Men visuell design bør de naile, noe som ikke bør være så vanskelig med tanke på at hele greia går ut på å reise i tid og rom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Håper på mer TimeSplitters, men er skeptisk. Veldig mye har skjedd siden forrige spill. Lager de et nytt i stil med de gamle kan det fort bli for utdatert i forhold til andre spill på markedet, men lager de et mer moderne TimeSplitters kan det bli veldig annerledes enn det vi er vant med. Vi får håpe på det beste. :)

 

Tja, både og. TimeSplitters spiller på mange måter som Doom 2016. Om de satser på noe i den stilen kan det nok funke, men da må de klare å lande både manus og visuell design.

What? Manus?

 

1) Noe av det som gjorde story-mode i Timesplitters så bra var jo nettopp det dårlige manuset og campyness. La meg gjette, du ønsker bedre manus i Just Cause også?

 

2) Timesplitters er ikke ment for single-player. Prioriteringsrekkefølge bør være: Offline multiplayer, challenges, online multi, co-op, single-player.

 

 

Men visuell design bør de naile, noe som ikke bør være så vanskelig med tanke på at hele greia går ut på å reise i tid og rom.

Visuelle stilen bør de ta seg god tid på. Figurene har alltid vært veldig corny. Story trenger ikke å være akkurat mesterverk. Likte både Timesplitters 2 og 3 mens Timesplitters 1 sin campaign del er litt simpel så har jeg hadd utrolig mange timer gøy med den også.

 

Her er ett bilde som viser at Timesplitters Rewind teamet nailet look'n på karakterene i spillet:

 

https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/009/631/603/large/alfred-turner-sd7wkb1.jpg?1520035685

  • Liker 1
Lenke til kommentar

What? Manus?

 

1) Noe av det som gjorde story-mode i Timesplitters så bra var jo nettopp det dårlige manuset og campyness. La meg gjette, du ønsker bedre manus i Just Cause også?

 

2) Timesplitters er ikke ment for single-player. Prioriteringsrekkefølge bør være: Offline multiplayer, challenges, online multi, co-op, single-player.

 

 

Men visuell design bør de naile, noe som ikke bør være så vanskelig med tanke på at hele greia går ut på å reise i tid og rom.

 

1) Ja? Det er da ikke som om bra camp skyldes dårlige skribenter. Sånt krever at man forstår sjangeren, om målet er en Commando heller enn enda en sånn Movie Movie.

 

2) Tja. TimeSplitters 2 hadde fullstendig forglemmelig singleplayer, men Future Perfect var helt klart en av de bedre solokampanjene jeg har spilt. Tar heller en ny runde med den enn en hvilken som helst Halo eller Gears.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...