Gå til innhold

Sony gir ut spesialutgave av PS4 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser jo ut som noe man kjøper fra Toys'R' Us med billig gjennomsiktig blå plastikk. Nei, takk. Hvem kommer til å kjøpe dette til 4775 kroner, når PS4 Pro allerede selges til 3878kr? Man betaler ikke 900kr ekstra for 1GB mer og dårlig design...

Var kanskje litt for mange eksemplarer, men normalt er det endel som tror de kan tjene inn både prisforskjellen og mere til med en spesialutgaveersus standardutgaven.

Lenke til kommentar

Dette ser jo ut som noe man kjøper fra Toys'R' Us med billig gjennomsiktig blå plastikk. Nei, takk. Hvem kommer til å kjøpe dette til 4775 kroner, når PS4 Pro allerede selges til 3878kr? Man betaler ikke 900kr ekstra for 1GB mer og dårlig design...

FYI så er det kun CDON som har hatt denne, de tok rett over 6000 kr, så det er 2000 ekstra for denne utgaven.

Lenke til kommentar

Hadde satt mer pris på om de hadde kommet med UHD Blu-ray drev/Dolby Atmos..men det er vel kanskje bare meg .... :p

 

Absolutt ikke bare du som mener det nei..? Nå spiller jeg svææært lite da.. Men det var jo hovedgrunnen til jeg kjøpte Xbox One S.. Rett og slett for å få 4K blu-ray uten å betale høyere pris foe bare en dedikert spiller. Spill og media delen er for meg bare en grei bonus så?

Lenke til kommentar

Dette ser jo ut som noe man kjøper fra Toys'R' Us med billig gjennomsiktig blå plastikk. Nei, takk. Hvem kommer til å kjøpe dette til 4775 kroner, når PS4 Pro allerede selges til 3878kr? Man betaler ikke 900kr ekstra for 1GB mer og dårlig design...

 

+PS4 Camera i konsollens farge ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...