Gå til innhold

Se et kvarter med blodig og brutalt gameplay fra det nye Doom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen mulighet å teste doom eternal på pc? Siden virker ut som den kommer på konsoll først?

Hvorfor virker det som det? Forrige Doom ble sluppet på alt utenom Switch samtidig. Kommer garantert til å bli det samme denne gangen også, forhåpentligvis med Switch versjonen samtidig også

Lenke til kommentar

Jeg likte doom 3 faktisk, jeg likte at dem prøvde gi doom litt horror, noe jeg faktisk savnet i doom 2016, men ikke lommelykten! Ps, bfg edition av doom 3 er det knapt mørke. Ikke spilt doom 2016, vel, da har du gått glipp av noe, til helvete (pun intended) med moderne hide-back-cover-follow-this-path-or-die-skytespill. Doom er en non stop volds galore med et kick ass mod system for våpen arsenalet og godt animerte glory kills både med og uten motorsag. Pur morro, løp og kjøp! Bundle på ps store nå, wolf 2 + doom 2016 for 280 NOK. ( Mulig du må ha ps+ abonnent)

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp DOOM 2016 på Steam Salg, spent på å prøve. Absolutt min type spill utifra hva jeg har sett, bare redd for å bli syk for det er så raske bevegelser.

Ser den. Jeg måtte spille det i små doser siden det er så intenst og går så raskt, så anbefaler å prøve å gjøre det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp DOOM 2016 på Steam Salg, spent på å prøve. Absolutt min type spill utifra hva jeg har sett, bare redd for å bli syk for det er så raske bevegelser.

Ble ikke dårlig selv (men jeg har drevet å spilt originale DOOM, duke 3d og Shadow warrior i 20 år.

Derimot bør du ikke spille vanlige FPS rett etter DOOM.

Jeg spilte noen andre fps rett etterpå. De var ikke noe mil sin eller slikt, men fy faen snakk om å spille sirup!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp DOOM 2016 på Steam Salg, spent på å prøve. Absolutt min type spill utifra hva jeg har sett, bare redd for å bli syk for det er så raske bevegelser.

 

Jeg er selv ekstremt utsatt for motion sickness, eksempelvis yooka laylee, ett spill jeg så helt ekstremt frem til måtte jeg legge fra meg etter en time da jeg ble så dårlig at jeg nesten kastet opp, og har siden ikke spilt det. Ble og hardt påvirket av de fleste FPS hvor en har navigering under vann, ble og fort dårlig av når en måtte bruker "Witcher sense" i witcher 3, så effekten som oppsto der ble fort modded ut :p

 

Men akkurat Doom hadde en såpass med innstillings muligheter at en fikk fin tunet FOV, skrudd av motion blur osv at jeg aldri ble dårlig av spillet til tross for den nådeløse hastigheten du må bevege deg i. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...