Gå til innhold

SNIKTITT: Galaxy Tab S4 Er Android-nettbrettene tilbake nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verden blir enklere.

"Hvilket nettbrett skal jeg ha?"

- "Surface Go".

 

:)

 

Tab S4 ser ut som et veldig bra nettbrett, Vurderer oppgradering, men så var det Surface Go. Men Surface Go gir noe helt annet enn Android. Vanskelig valg hvis det er Android apper man gjerne vil ha, eller batterilevetid er viktig.

Lenke til kommentar

Verden blir enklere.

"Hvilket nettbrett skal jeg ha?"

- "Surface Go".

 

:)

 

Surface må være det dårligste alternativet til iPad pr. dags dato, spesielt om du spesifikt skal ha et nettbrett. Windows 10 er simpelthen tungt å bruke i forhold - i tillegg er det vanskelig å finne gode applikasjoner som fungerer bra med touch input. Derfor endte jeg opp med både Surface OG iPad. Sistnevnte er en fryd å bruke på fly, sofaen etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp en Huawei MediaPad M5 10,8". Veldig fornøyd - til en pris langt unna S4...

Skulle gjerne sett en test av disse to opp mot hverandre, hvor iPad og tas med i regnestykket. Har et brett som synger på siste verset nå, og pr i dag ser jeg for meg m5 og iPad som aktuelle kandidater. S4 priser seg helt bort for meg, men interessant å se hva/om det er bedre enn m5 til mitt bruk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så tek har ikke teste huweii sin mediapad m5?

Veldig svakt av dere hvis den ikke er testet.

Ser at prisen på huawei med 4g ligger under 5k.

Kjøpte meg samsung galaxy tab s2 til en rimelig pris på finn.

 

Tab s3 har også falt veldig pris etter s4 kom. Og syns den er penere å se på enn S2.

Så langt er jeg fornøyd med s2.Stor forskjell fra experia z4 tab jeg også har.

selger også en s2 til den rette personen som er flink med dingser.

 

laptop ,mobil og brett må jeg ha. Særlig på ferie.

Så ja folk kjøper brett,men jeg trenger ikke butikk ny.

Lenke til kommentar

Mitt nettbrett var i mange år iPad. Det viktigste for min del når det gjelder nettbrett er skjerm og smidighet/hastighet.

 

Når Samsung Tab S 10.5 kom ut i 2014 kjøpte jeg den med en gang, den var helt overlegen med sin 10.5 skjerm når det gjelder visning av video.

Jeg har alltid reist mye i jobbsammenheng og nettbrettet er alltid en fin følgesvenn på fly/tog etc. for å se film.

 

Så begynte de med Tab S2 / Tab S3 og skjermene blir skrunket inn å gikk bort fra 10.5 formatet.

 

Jeg beholdt min Tab s 10.5 så langt det gikk, og gikk over for litt over et år siden på nye iPad Pro 10.5". Dette ble kongen på haugen for min del!

 

Nå ser jo Samsung er tilbake på 10.5" skjerm igjen, skal de få en sjanse....?

Usikker jeg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...