Gå til innhold

Tesla får campingmodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiffig konsept da. Så får tiden vise hvor bra konseptet fungerer, eller om Tesla nok en gang glemmer at det hjelper ikke å hoppe på dypt vann dersom du ikke kan svømme.

 

Tesla har allerede en overlegen brukeopplevelse allerede så dette tror jeg blir bra.

 

Feks kun Tesla som har en app som fungerer i 2018. Det er flaut for fossilselskapene. ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du får ganske mange små generatorer for det en tesla koster

En av de store fordelene med å benytte Tesla's campingmodus er at man ikke blir drept av karbonmonoksidforgiftning. Uansett om f.eks bilen blir snødd ned oppå fjellet eller om man bare skal overnatte langs veien på en langtur, eller man f.eks forvarmer bilen i en uisolert garasje.

Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er slike ting som burde vært så selvsagt. å tenke litt kreativt og på mulige ulike bruksmønstre. Mye åpnes når man har et gigantisk batteri selvfølgelig men mye burde vært mulig for lengst. Bra Tesla. Fiks service delen så blir det muligens en model 3 og ikke en kia niro.

Lenke til kommentar

 

Fiffig konsept da. Så får tiden vise hvor bra konseptet fungerer, eller om Tesla nok en gang glemmer at det hjelper ikke å hoppe på dypt vann dersom du ikke kan svømme.

 

Tesla har allerede en overlegen brukeopplevelse allerede så dette tror jeg blir bra.

 

Feks kun Tesla som har en app som fungerer i 2018. Det er flaut for fossilselskapene. ?

På hvilket grunnlag kan du si noe slikt? Jeg har en BMW 530e som har en svært bra app. Den har enorme muligheter, eksempelvis å finne bilen, planlegge rute og sende til navigasjon i bilen, starte kjøling/varme på angitt tidspunkt. Låse opp/igjen bilen, se siste rute, forbruk osv osv osv. Dette er bare noen få av mulighetene. Dette har også Volvo og Audi osv, så hvor "flaut" er det for disse "fossilselskapene". Du bør kanskje oppdatere deg litt før du uttaler deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har i mange år lurt på hvorfor det ikke har vært mulig å legge ned setene for å kunne sove der, enten på madrass eller direkte. Et annen ting jeg har lurt på er hvorfor ikke passasjersetet foran kan vippes frem slik at kun den som kjører trenger å se framover?

 

Det er en løsning på det. Så en video av en Tesla madrass som kunne brettes sammen og ble til en "dobbeltseng" når den ble brettet ut. Tror det kom for ca 3-4 år siden.

Lenke til kommentar

 

Fiffig konsept da. Så får tiden vise hvor bra konseptet fungerer, eller om Tesla nok en gang glemmer at det hjelper ikke å hoppe på dypt vann dersom du ikke kan svømme.

 

Tesla har allerede en overlegen brukeopplevelse allerede så dette tror jeg blir bra.

 

Feks kun Tesla som har en app som fungerer i 2018. Det er flaut for fossilselskapene. ?

Volvo sin app har eksistert siden 2012, og fungert bra siden starten. Samme år som Model S ble lansert, så vet ikke helt hvor flaut det er.

Gjør forøvrig mer eller mindre det samme som Tesla sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...