Gå til innhold

ANMELDELSE: Octopath Traveler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, så jeg er litt skuffet over at det ikke skjer. Samtidig er jeg veldig fornøyd med spillet på de fleste andre områder. Drømmen ville vært at den dagen de lager Octopath 2 så beholder de alle de gode kvalitetene ved dette spillet og samtidig tilfører en historie og et karaktergalleri ala Final Fantasy VI. Jeg elsker at det er mange forskjellige hovedpersoner og at hver og en har sin egne unike historie, men jeg vil også føle at de har noe med hverandre å gjøre. 

 

Forøvrig en veldig fin anmeldelse som jeg kan stille meg bak. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Godt skrevet anmeldelse!

 

At de 8 historiene ikke veves inn i hverandre er jo helt tullete, men samtidig så ville det kanskje blitt påtatt. Men spillet sliter litt med å fenge på grunn av at spillet mangler et overhengende plott. Måten man møter de andre 7 karakterene er også litt rar, de blir bare med uten noen spørsmål.

 

Men veldig glad for at spillet selger bra, det er velfortjent! Vi trenger flere spill som ikke på død og liv skal fornye seg.

Lenke til kommentar

Er en boss etter siste boss hvor historier knyttes sammen. På en måte.

 

Men jeg synes ikke det holder. Det er jo så åpenbart i et spill som dette at historiene burde ha blitt flettet sammen. Ikke bare på slutten, men fra ca. midtpunktet burde de ha begynt å flette dem sammen, f.eks. ved at to karakterer møter hverandre og slår seg sammen for å utføre en quest, og så støter på kanskje et par av de andre på denne questen. Kanskje kunne noen av de til og med vært fiender først, men så funnet ut at de hadde en felles sak. Mulighetene er mange og nå er jeg ikke engang spesielt original.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...