Gå til innhold

Fortnite for Android kan bli forbeholdt Galaxy Note 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Personlig spiller jeg ikke Fortnite, og er vel ikke hovedmålgruppen til Note 9 heller. Men jeg liker ikke denne ekskluderingen som det snakkes om her. Synes ikke noe om at andre skal måtte vente forrdi et selskap har penger nok til å betale for eksklusive rettigheter. Vet at dette er relativt vanlig i businessverden, men jeg synes allikevel ikke noe om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor?

Mener du man skal belønne at de betaler for at andre ikke skal få spillet på 30 dager?

Det er vanskelig å diskutere når du bevisst bruker formuleringer for å skape argumenter som ikke eksisterer. De betaler ikke for at andre IKKE skal få spille men at deres brukere skal få spille først. For alt vi vet har Samsung bidratt til bedre utvikling av spillet.

Dette er helt vanlig i nesten alle bransjer

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor?

Mener du man skal belønne at de betaler for at andre ikke skal få spillet på 30 dager?

Samt at denne avtalen kostet en god del.

Dette må dekkes inn.

Så jeg som ikke spiller fortnite må betale for at andre ikke kan spille :)

Du må nesten komme med en sum også da, dette går rett inn i markedsføringsbudsjettet og jeg vil tro at dette er en svært liten sum pr telefon.

Lenke til kommentar

Hva da belønne? De selger et produkt som du enten ønsker å kjøpe eller ikke, folk har blitt altfor følelsmessig knyttet til teknologi.

Tror du på det du sier? De har selvfølgelig gitt en sum for en eksklusivitets periode. Ergo de betaler for at andre ikke skal få spillet. Akkurat samme som MS gjorde når de kjøpte et års eksklusivitets tid på Tomb Raider spillet.

Lenke til kommentar

 

Hva da belønne? De selger et produkt som du enten ønsker å kjøpe eller ikke, folk har blitt altfor følelsmessig knyttet til teknologi.

Tror du på det du sier? De har selvfølgelig gitt en sum for en eksklusivitets periode. Ergo de betaler for at andre ikke skal få spillet. Akkurat samme som MS gjorde når de kjøpte et års eksklusivitets tid på Tomb Raider spillet.

Kan du sende meg kilden du har som beviser at spillet hadde vært klar til alle Android enheter spillet skal støtte, samtidig some Note lanseres, siden du vet at de har betalt for at andre ikke skal spille det?

Lenke til kommentar

Da er jo valget lett, IKKE kjøp Note 9

Kjøper du GTA samme dag det kommer ut? i en god stund nå har disse vært på konsoll lenge før de kommer til PC med en dårlig port, det at Samsung har betalt og sikkert dekket store deler av utviklingen sier seg jo selv at de har noen fortrinn. Hadde du vært like kritisk om den kom til Iphone først?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...