Gå til innhold

Samsungs nye skjermer skal være uknuselige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

En vanntett telefon som du ikke klarer å knuse eller ripe opp trenger i praksis hverken forsikringer eller å bekymre deg for lange ventetider på verksted.

 

 

Folk slutter ikke å stjele selv om det kommer uknuselige skjermer, og vi kommer også i fortsettelsen til å miste mobiler, glemme de på biltaket eller miste de på havets bunn. Venter nok litt med å nedgradere forsikringen tenker jeg. 

 

Det skjer jo at andre ting enn skjermrelaterte eller vann/fuktighetsskader oppstår så ventetiden er det nok ikke så mye gjøre med om man først får en feil på mobilen. 

Lenke til kommentar

 

 

 En vanntett telefon som du ikke klarer å knuse eller ripe opp trenger i praksis hverken forsikringer eller å bekymre deg for lange ventetider på verksted.

 

 

Folk slutter ikke å stjele selv om det kommer uknuselige skjermer, og vi kommer også i fortsettelsen til å miste mobiler, glemme de på biltaket eller miste de på havets bunn. Venter nok litt med å nedgradere forsikringen tenker jeg. 

 

Det skjer jo at andre ting enn skjermrelaterte eller vann/fuktighetsskader oppstår så ventetiden er det nok ikke så mye gjøre med om man først får en feil på mobilen. 

Du får billigere forsikring hvis den er vanntett og ikke knuser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Ja hvordan er egenskapene til den iforhold til hva den gjør med bildet? (som lysstyrke)

 

Jeg kan fint lite om dette, bare hva jeg har lest andre steder. Ifølge wikipedia er dette materialet omtrent 85% så sterkt som safirglass. Jeg regner med at det er nokså sterkt generelt ettersom produsenten (Surmet) oppgir skuddsikre vinduer som et bruksområde. Det skal også være veldig klart i forhold til lys med lite forvrengning. Kanskje har dette materialet blitt testet allerede av mobilprodusenter, det er ikke helt nytt.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om liquid nano skjermbeskytter. Jeg har vært kjempefornøyd med det jeg tok på forrige telefon. Mistet den hardt der den traff hjørnet. Merker på treffpunktet, men skjerm like hel. Ikke en ripe. Og skjermen føltes glattere... (veeeldig subjektiv). (Mulig skjerm mistet noe følsomhet, men det kommer i siste kategori også da jeg selvfølgelig ikke hadde noe å sammenligne med.) Jeg slet med bobler de to gangene jeg satte på "ytterglass" noe som selvsagt ikke er noe problem når man smører på noe.

 

Som sagt, jeg er kjempefornøyd. Men er de så gode som påstås? Er jo vrient å få kjøpt fysisk i Norge (jeg kjøpte siste på lokal elkjøp) nå har de færreste hørt om produktet. Finnes i mange priser på ebay. Forskjell i kvalitet? (tok en i medium prisklasse... Kanskje det dummeste valget uansett om de er like eller pris øker kvalitet...)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...