Gå til innhold

Senterpartiet vil skru på FM-nettet igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med NRK? Her er det virkelig et sprik mellom det som gjøres og det flertallet ønsker. Selv om det er tvungen betaling til NRK kan vi tydeligvis ikke bestemme hva de skal gjøre for oss.

 

Nøkkelpersoner i NRK må da være påvirket av lobbying eller korrupsjon fra DAB-lobbyen, for her er det noe særdeles galt.

 

"... løsningen for å få lyttertallene opp er overgangen til DAB" --- WTF! Hvor er virkelighetsoppfattelsen.

Usann propaganda bør ikke være noe nytt fenomen for nordmenn

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Utrolig at dette fikk skje... Eneste landet i verden som har skrudd av FM til fordel for DAB. Men trua det har de.. Jaggu!!!

Spotify, nettradio eller tilsvarende er jo dampveivals for DAB.

Ingen som husker når Telenor dro igang ISDN-eventyret og resten av verden ventet på ADSL. Hurra for Norge :p

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Aldri hørt mer på radio enn nå som DAB kom.

 

Savner ikke 3 kanaler og skurring.

For folk som er interessert i musikk og tilhørende kvalitet er DAB en katastrofe. Utgangspunktet med digital overføring virket lovende, men når resultatet er at musikken er komprimert til et nivå som ligger under FM-radioen, så skjønner jeg at folk mister interessen. 

Det er det DUJMMESTE utsagnet jeg har hørt.. jeg er sjeleglad for ar radio 's' ene er borte og at det faktisk er litt trøkk i lyden.

Lenke til kommentar

FM er oppe ennå, så alt de trenger å gjøre er å tillate å sende på nettet igjen...

Ingen andre land som har skrudd av FM..

 

 

Nei. Du mener nok lokale privateide sendere.  Eksempelvis har NRK demontert og gitt bort store deler av sine FM sendere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...