Gå til innhold

Galaxy Note 9 kan få stort batteri og voldsom pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis fingerleser i skjermen kommer med Galaxy Note 9 snakker vi altså om en funksjon som er kliss ny, og som foreløpig ikke er å finne i noen annen ordinær toppmodell. Hvis vi ser bort fra Huaweis vanvittige Porsche-samarbeid til 17 000 kroner.

Vivo Nex S har fingersensor i skjermen.

 

1528810341_635_vivo_nex_s_db.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hvis fingerleser i skjermen kommer med Galaxy Note 9 snakker vi altså om en funksjon som er kliss ny, og som foreløpig ikke er å finne i noen annen ordinær toppmodell. Hvis vi ser bort fra Huaweis vanvittige Porsche-samarbeid til 17 000 kroner.

Vivo Nex S har fingersensor i skjermen.

 

1528810341_635_vivo_nex_s_db.jpg

Det er korrekt, og Vivo Nex S har en skikkelig bra fingersensor i skjermen, mye bedre enn Mate RS fra Huawei. Jeg har begge telefonene så jeg har sammenlikningsgrunnlag
Lenke til kommentar

 

 

Hvis fingerleser i skjermen kommer med Galaxy Note 9 snakker vi altså om en funksjon som er kliss ny, og som foreløpig ikke er å finne i noen annen ordinær toppmodell. Hvis vi ser bort fra Huaweis vanvittige Porsche-samarbeid til 17 000 kroner.

Vivo Nex S har fingersensor i skjermen.

 

1528810341_635_vivo_nex_s_db.jpg

Det er korrekt, og Vivo Nex S har en skikkelig bra fingersensor i skjermen, mye bedre enn Mate RS fra Huawei. Jeg har begge telefonene så jeg har sammenlikningsgrunnlag

Kjenner ikke til vivo, men har selv rs telefonen til Huawei. Nå er øyeopplåsingen såpass oppegående at Sensoren i skjermen egentlig aldri blir brukt. Samtidig er som regel fingeren på plass på baksiden på sensoren der også. Dermed blir fingersensor i skjermen egentlig bare en kul gimmic som sjeldent blir brukt for meg ?
Lenke til kommentar

Virker som de legger seg så høyt i pris kun fordi de kan komme unna med det. Gir ikke noe annet enn et nytt modellnummer i verdi for kunden ift forrige generasjon.

 

Samme som med S8/S9. I bruk (og design) er det samme telefonen, selv om den ene, på papiret, har 40% raskere prosessor...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Det største batteriet i Galaxy S8- og S9-modellene er 3500 mAh, og Galaxy Note 8 har samme størrelse batteri."

 

Note 8 har 3300mAh batteri.

 

Eller så kan man få 5.000 mAh for litt under 2.000,- Virker ellers greit nok til det meste. 

https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefon/motorola/motorola-motorola-e5-plus-flash-grey/1003241.11553/

 

Har forrige modell og her stemmer ikke markedsføringen. Det står 1-2 dager batteritid. Virkelig batteritid er 4-5 dager med litt frosiktig bruk og ca 10 dager standby. Synes batteritid blir noe av det viktigste når man er ute på reise.

Endret av arne22
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...