Gå til innhold

Foto

The Culling 2 trekkes fra markedet etter katastrofal mottakelse


4 svar i denne tråden

#1 AfterGlow

AfterGlow

    Skribent, Gamer.no

  • Medlemmer
  • 6 322 innlegg
  •   29. juni 2006

Skrevet 20. juli 2018 - 07:07

1920x1080_TheCuling_004.300x169.jpg

Utvikleren blåser nå nytt liv i det første spillet i stedet.

The Culling 2 trekkes fra markedet etter katastrofal mottakelse
  • 0
Eigil Knudsen
Skribent, Gamer.no, Hardware.no
eigil@gamer.no

#2 DKC

DKC

    Bruker

  • Medlemmer
  • 2 513 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 20. juli 2018 - 09:26

Har hverken hørt om eller spilt hverken The Culling 1 eller 2, men utviklere som virkelig lytter til spillerene sine fortjener all honnør. Noe andre kanskje burde lære av *host* EA *host*.
  • 0

#3 Rotekoppp

Rotekoppp

    Bruker

  • Medlemmer
  • 232 innlegg
  •   14. februar 2016

Skrevet 20. juli 2018 - 14:28

Har hverken hørt om eller spilt hverken The Culling 1 eller 2, men utviklere som virkelig lytter til spillerene sine fortjener all honnør. Noe andre kanskje burde lære av *host* EA *host*.


Blir vel litt feil å sammenligne EA med Xaviant..

Bungie hørte jo på spillerbasen i Destiny (de som var igjen og spilte mest pvp) når de lagde D2, ikke noen suksess akkurat..
  • 0

RoteKopp


#4 Hoschelhoff

Hoschelhoff

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 innlegg
  •   6. juli 2018

Skrevet 20. juli 2018 - 22:31

Alle skytevåpnene ødela for meg.
Skulle ønske pil og bue var det eneste avstandsvåpenet man kunne få, sånn at det kunne legges mer vekt på nærkamp. Da hadde dette spillet skilt seg bedre ut fra mengden.
  • 0

#5 kremt

kremt

    Bruker

  • Medlemmer
  • 15 179 innlegg
  •   22. januar 2006

Skrevet 20. juli 2018 - 22:43

Spilte mye The Culling 1. Spillet var svært godt men hadde et innviklet perksystem som var vanskelig å forstå.

Skytevåpen på den tiden var svært vanskelig å finne, og enda vanskeligere å treffe noen med. Det var til enhver tid perks og redskaper som var klart overlegne. Over tid kom det svært mange patcher og det ble vanskelig å følge med på hva som var bra og hvilke strategier man burde bruke. Interessen dalte, og spillet ble patchet ihjel. Likevel var det en unik spillopplevelse med intense kamper og høy puls og nervøsitet.


  • 0


0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere