Gå til innhold

Tesla fremskynder leveringen på Model 3 nok en gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med donasjoner er typisk storm i vannglass, men høyreekstreme og konkurrenter har ikke nølt med muligheten til å føre folk bak lyset for å demonisere Musk og Tesla.

 

Pedo-kommentaren, derimot, må det ryddes opp i. Selv om dykkeren startet det med en idiotisk kommentar, så skjønner jeg ikke hva Musk tenkte på.

 

Det blir interessant å se hva som skjer videre. Forhåpentligvis blir det ordnet opp i så man kan fokusere på å lage biler igjen. Og så bør man forsikre seg om at Twitter slutter å bli en distraksjon der blant annet betalte "shills" benytter enhver mulighet til å lage bråk. Kanskje på tide med en Twitter-pause?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At de ikke fremskynder den billigste så vel alle komme. Det er jo ikke den de tjener noe på. Men flott å se at de klarer og sparke i gang produksjonen. Håper kvalitetstestingen samtidig forbedrer seg og står i stil.

 

0-100 er forøvrig den aller kjedeligste og mest uinteressante måten å snakke prestasjoner på..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At de ikke fremskynder den billigste så vel alle komme. Det er jo ikke den de tjener noe på. Men flott å se at de klarer og sparke i gang produksjonen. Håper kvalitetstestingen samtidig forbedrer seg og står i stil.

 

0-100 er forøvrig den aller kjedeligste og mest uinteressante måten å snakke prestasjoner på..

For min del kjører jeg oftere ut på motorvei enn jeg kjører rundt nurnburgring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper ikke du starter på 0 km/t i påkjøringsfeltet? :)

Det som er interessant er jo fra 50 - 120 km/t for eksempel. Og like viktig er bremselengden hvis du må bråbremse fra 120 - 0 km/t.

 

EDIT: Skal sies at Tesla så klart er en råtass på 50 - 120 også, men er da utrolig sjeldent man starter fra 0 km/t i trafikken og har lyst til og nå 100.

Og må stanse deg når du sier bilen ligner på en Porsche :p Bilen ser ut som en fisk som har øynene alt for langt fra hverandre.

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper ikke du starter på 0 km/t i påkjøringsfeltet? :)

Det som er interessant er jo fra 50 - 120 km/t for eksempel. Og like viktig er bremselengden hvis du må bråbremse fra 120 - 0 km/t.

 

EDIT: Skal sies at Tesla så klart er en råtass på 50 - 120 også, men er da utrolig sjeldent man starter fra 0 km/t i trafikken og har lyst til og nå 100.

Og må stanse deg når du sier bilen ligner på en Porsche :p Bilen ser ut som en fisk som har øynene alt for langt fra hverandre.

Ja det går nok mest fra 50-100, men også 0-60 og 0-80 de stedene man må stoppe og kjøre. Men det er klart, på fine veier i skogen med kjappe svinger er nok ikke tesla det mest optimale.

Lenke til kommentar

 

Dette med donasjoner er typisk storm i vannglass, men høyreekstreme og konkurrenter har ikke nølt med muligheten til å føre folk bak lyset for å demonisere Musk og Tesla.

SpaceX er jo glade i å brenne fossilt drivstoff.....

Og? Mener du at mengden har en innvirkning? Mener du at det ikke er miljøvennlig? Mener du at det hele tatt har en betydning? Kan du tenke den logikken om igjen? Står du fremdeles fast på den?

Lenke til kommentar

Og? Mener du at mengden har en innvirkning? Mener du at det ikke er miljøvennlig? Mener du at det hele tatt har en betydning? Kan du tenke den logikken om igjen? Står du fremdeles fast på den?

Er det deg Cathy Newman?

 

Det er kun en åpen kommentar for å supplere innlegget til hekemo. Hverken mer eller mindre. Hvordan du har lyst å å tolke det, og hvordan det går deg til å selv tenke videre, er helt fritt opp til deg.

 

Var greit å nevne ettersom hekemo kun nevnte Musk og Tesla, mens artikkelens kilde nevner Musk, Tesla og SpaceX. Saken er som hekemo sier (selv om noe overdramatisert respons), en tullesak, som media blåser opp og overdramatiserer.

 

Jeg synes bare det er litt morsomt å legge merke til ironier, som at en liten 0,5% økonomisk støtte blir gitt til "de slemme fossil forbrukerene" er kjempe gale, mens å drive med rakett/rom transport er ok. :-)

Endret av keramikklampe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han kalte rednings men for pedo? Jeg følger han på twitter og ingen har vist meg denne tweeten enda og jeg aldri har sett den eller finner den når jeg søker. Jeg vet at media er i krieg med ellon så jeg tar ikke så kalte pedo tweeten for fakta før noen vise meg den . Helst på archive.is eller noe liknende sted

Lenke til kommentar

Han kalte rednings men for pedo? Jeg følger han på twitter og ingen har vist meg denne tweeten enda og jeg aldri har sett den eller finner den når jeg søker. Jeg vet at media er i krieg med ellon så jeg tar ikke så kalte pedo tweeten for fakta før noen vise meg den . Helst på archive.is eller noe liknende sted

http://www.businessinsider.com/elon-musk-british-cave-diver-pedo-feud-thai-cave-rescue-2018-7?r=US&IR=T&IR=T

 

Han er med andre ord en prippen dust som ikke tåler kritikk, og det har han aldri gjort heller. Dog så er det irrelevant i denne saken.

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han kalte rednings men for pedo? Jeg følger han på twitter og ingen har vist meg denne tweeten enda og jeg aldri har sett den eller finner den når jeg søker. Jeg vet at media er i krieg med ellon så jeg tar ikke så kalte pedo tweeten for fakta før noen vise meg den . Helst på archive.is eller noe liknende sted

Prøv google.com du får tusenvis med sider som har den. Vet du hvorfor den ikke finnes? Selv Elon innså at den tweeten ikke var den smarteste og slettet den.

Lenke til kommentar

Han kalte rednings men for pedo? Jeg følger han på twitter og ingen har vist meg denne tweeten enda og jeg aldri har sett den eller finner den når jeg søker. Jeg vet at media er i krieg med ellon så jeg tar ikke så kalte pedo tweeten for fakta før noen vise meg den . Helst på archive.is eller noe liknende sted

I krig med Elon, ahahaha :D

Hvor fanboy må man ikke være for å mene noe sånt.

De fleste problemer skaper han på egen hånd, om han bare hadde jobbet med det han er god på hadde ingen giddet å erte han. Men da hadde han jo fått mindre PR og oppmerksomhet igjen, hmmmm..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...