Gå til innhold

INTERVJU: – Vi tok planen for spillet, rev den i fillebiter og begynte på nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Versjonen på gamepass er fullversjonen, ikke en prøveversjon.

 

Det har du rett i. Det jeg refererte til var at man kunne prøve Game Pass gratis i ti dager, og dermed få gratis tilgang på Sea of Thieves.

Jeg skjønner at det ikke kom tydelig frem, og har endret på artikkelen. :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det å spille dette solo? Må man være fult crew?

Det er fult mulig. Men det er som å spille på hard. Alt er vanskeligere men mestrings følelsen desto større når du alene fks dreper et helt mannskap og synker en vesentlig kraftigere båt.

 

Men med en person til så blir ting straks noe enklere og gøy.

Lenke til kommentar

 

Hvordan er det å spille dette solo? Må man være fult crew?

Det er fult mulig. Men det er som å spille på hard. Alt er vanskeligere men mestrings følelsen desto større når du alene fks dreper et helt mannskap og synker en vesentlig kraftigere båt.

 

Men med en person til så blir ting straks noe enklere og gøy.

Spilte solo et par timer i dag. Det gikk jo faktisk knakende godt! Fikk en kompis til å kjøpe det også, vi spilte sammen en del timer på en sloop. Det gjorde ting mye enklere. Kan bare to personer takle en galleon? Vi fikk så dreisen på denne søte lille sjarken at vi følte det selv i hvertfall :D

 

Urolig gøy spill og en deilig feeling på alt fra skyting til hvordan man manøvrerer båten. Kunne nesten kjenne en snikende fornemmelse av sjøsyken lure seg innpå i brått sjø...

Savner litt mer tooltips og tutorial, ingame - blir lett å ty til google når nye ting dukker opp.

Lenke til kommentar

Spilte solo et par timer i dag. Det gikk jo faktisk knakende godt! Fikk en kompis til å kjøpe det også, vi spilte sammen en del timer på en sloop. Det gjorde ting mye enklere. Kan bare to personer takle en galleon? Vi fikk så dreisen på denne søte lille sjarken at vi følte det selv i hvertfall :D

 

Urolig gøy spill og en deilig feeling på alt fra skyting til hvordan man manøvrerer båten. Kunne nesten kjenne en snikende fornemmelse av sjøsyken lure seg innpå i brått sjø...

Savner litt mer tooltips og tutorial, ingame - blir lett å ty til google når nye ting dukker opp.

 

En galleon med uerfarne spillere kan en klare å senke i en sloop. Det blir straks langt verre om det er erfarne spillere. Da må en ofte rømme og drive med litt defensiv angrep for å holde dem unna. Men om dere er gode, har litt flaks og gjerne har endel krutt tønner så kan en alene eller med en annen ta knerten på en galleon :p

 

Her er jeg alene på en sloop og har justert båten til å seile alene en stund før jeg hopper overbord for litt close quarters combat.  :ph34r:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Spilte solo et par timer i dag. Det gikk jo faktisk knakende godt! Fikk en kompis til å kjøpe det også, vi spilte sammen en del timer på en sloop. Det gjorde ting mye enklere. Kan bare to personer takle en galleon? Vi fikk så dreisen på denne søte lille sjarken at vi følte det selv i hvertfall :D

 

Urolig gøy spill og en deilig feeling på alt fra skyting til hvordan man manøvrerer båten. Kunne nesten kjenne en snikende fornemmelse av sjøsyken lure seg innpå i brått sjø...

Savner litt mer tooltips og tutorial, ingame - blir lett å ty til google når nye ting dukker opp.

 

En galleon med uerfarne spillere kan en klare å senke i en sloop. Det blir straks langt verre om det er erfarne spillere. Da må en ofte rømme og drive med litt defensiv angrep for å holde dem unna. Men om dere er gode, har litt flaks og gjerne har endel krutt tønner så kan en alene eller med en annen ta knerten på en galleon :p

 

Her er jeg alene på en sloop og har justert båten til å seile alene en stund før jeg hopper overbord for litt close quarters combat.  :ph34r:

https://www.youtube.com/watch?v=1CwmmAajO64

Hahaha! Fantastisk :D :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Største nedturen for min del, og som gjorde at jeg aldri kjøpte spillet, var at mannskapet ombord skipet er så begrenset (4 stk pr båt??), og det at skipene ikke kunne bygges/gjøres slik som man selv ville, men var ferdig fastsatte med 2-3 generiske modeller som alle hadde tilgang til, slik at alle skip såg like ut.

Etter dette var det en stor nedtur at alt phased ut ute på sjøen. En kunne se et skip, for å å se det fordufte i løse luften 2 sek etter pga phasing, noe jeg ikke liker.

Så for meg ble dette den største skuffelsen på lang lang tid. Jeg fikk øynene opp for dette spillet for en god stund siden, via en trailer som ble vist under en konferanse en eller annen plass, og gledet meg veldig fra og med den dagen. Så det er kanskje ikke så rart at man ble skuffet når 99% av det man såg i trailere ikke hadde funnet veien inn i spillet ved launch.

Så ved mindre de fikser alt dette, så blir jeg nok ikke å kjøpe dette spillet i framtiden heller.

- B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...