Gå til innhold

The Last of Us Part II gir deg en kompanjong med på turen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også det første spillet hadde en ikke-spillbar figur, i kraft av Ellie, personen man styrer i oppfølgeren. I originalen var det Ellies far Joel man spilte som mesteparten av tiden, og det er ikke utenkelig at han dukker opp igjen i oppfølgeren, men dette har ikke Naughty Dog sagt noe om ennå.

Joel er ikke Ellies far.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Også det første spillet hadde en ikke-spillbar figur, i kraft av Ellie, personen man styrer i oppfølgeren. I originalen var det Ellies far Joel man spilte som mesteparten av tiden, og det er ikke utenkelig at han dukker opp igjen i oppfølgeren, men dette har ikke Naughty Dog sagt noe om ennå.

Joel er ikke Ellies far.

Ikke biologisk hvertfall.

Lenke til kommentar

 

Kommer jo naturligvis til å være en lesbisk sidekarakter. Dere hørte det her først!

 

Vi så vel det i traileren først?

Vi så Ellie kysse Dinah i traileren. Det betyr ikke at Dinah får en stor rolle i selve spillet. Alle vet jo at lesber ikke klarer å styre seg, men knuller alt og alle de kommer over. På film, i alle fall. Noen filmer mer enn andre. :p
Lenke til kommentar

Hadde vore knall med ein NPC som roter til di fleste oppgavene og dermed gjere spillet vanskligare. :)

 

Vil heller vite om TLoU2 kjører 1080/60 på PS4p og XOx. Ca ein mnd sia eg sendte di spørsmål om dette, men forsatt ikkje noko svar.

 

det kommer 100% sikkert ikke til å kjøre 1080/60 på xbox for det er ps ekslusivt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uff, det glemte eg. Viss eg nevnte xbox da eg spurte ND kan eg skjønne at di surna vekk. Husker dog ikkje.

De bryr seg nok ikke om det. Tror ikke Naughty Dog har noe i mot Xbox, og ville nok gjerne lansert spillet sitt der også da det fører til flere salg og at flere får prøvd spillet. Eneste grunnen til at det er PS-eksklusivt er fordi Sony både eier Naughty Dog og utgir spillet. 

Lenke til kommentar

Hadde vore knall med ein NPC som roter til di fleste oppgavene og dermed gjere spillet vanskligare. :)

 

Vil heller vite om TLoU2 kjører 1080/60 på PS4p og XOx. Ca ein mnd sia eg sendte di spørsmål om dette, men forsatt ikkje noko svar.

60 FPS kommer aldri i verden til å skje. Denne typen spill setter alltid grafikk over ytelse.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

Også det første spillet hadde en ikke-spillbar figur, i kraft av Ellie, personen man styrer i oppfølgeren. I originalen var det Ellies far Joel man spilte som mesteparten av tiden, og det er ikke utenkelig at han dukker opp igjen i oppfølgeren, men dette har ikke Naughty Dog sagt noe om ennå.

Joel er ikke Ellies far.

Og man styrte vel Ellie i første spillet også?

Lenke til kommentar

 

Hadde vore knall med ein NPC som roter til di fleste oppgavene og dermed gjere spillet vanskligare. :)

 

Vil heller vite om TLoU2 kjører 1080/60 på PS4p og XOx. Ca ein mnd sia eg sendte di spørsmål om dette, men forsatt ikkje noko svar.

60 FPS kommer aldri i verden til å skje. Denne typen spill setter alltid grafikk over ytelse.

TLoU kom med valgfrihet mellom 30 og 60 FPS til PS4, så eg forventer at TLoU2 og gjere det.

Lenke til kommentar

TLoU kom med valgfrihet mellom 30 og 60 FPS til PS4, så eg forventer at TLoU2 og gjere det.

 

Høyst tvilsomt. TLoU var en remaster av et PS3 spill, så ikke ekstremt overraskende at de fikk det til der, men Uncharted Lost Legacy kjører 1440p/30 på Pro med ingen valgmuligheter for 1080p. Hvis det er noen som kommer til å klare å kjøre noe som ser så bra ut some TLoU 2 i 1080p/60 på Pro så må det være Naughty Dog, men å forvente det tror jeg blir å tro litt for mye.

Lenke til kommentar

Høyst tvilsomt. TLoU var en remaster av et PS3 spill, så ikke ekstremt overraskende at de fikk det til der, men Uncharted Lost Legacy kjører 1440p/30 på Pro med ingen valgmuligheter for 1080p. Hvis det er noen som kommer til å klare å kjøre noe som ser så bra ut some TLoU 2 i 1080p/60 på Pro så må det være Naughty Dog, men å forvente det tror jeg blir å tro litt for mye.

 

I utgangspunktet er det ingen problem å lage spill som yter 1080/60 på PS4p. Alt er opp til utvikler og kva di velger å gjere. Såleis syns eg ND tabba seg ut med A Thief's End og The Lost Legacy. Ved å gå for sminke framfor gameplay mista di meg med fleire. Vurderte om desse spilla skulle få ein sjans når di havna i billigkurva, men enda på å avvente kva ein PS5-remaster vil tilføre.

 

Skulle ND velge sminke framfor gameplay med TLoU2 så vil det langt på vei befeste mitt inntrykk av at ND angra på at di ga TLoU-remasteren muligheten til å velge mellom 30 og 60fps. Forventingane mine er i så måte neppe realistiske, men heller eit uttrykk for at 1080/60 for PS4p må på plass for at eg skal vurdere TLoU2 som verdt å bruke tid og penger på.

Lenke til kommentar

Ja, skal ikke si noe for sikkert selvfølgelig. Mulig grafikkmotoren i TLoU 2 er såpass annerledes fra hva de hadde i de siste Uncharted spillene, men bare med utgangspunkt i hva ND har gjort med sine PS4 spesifikke titler tror jeg det vil være lurt å dempe evt forventninger angående 60 fps modus på Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...