Gå til innhold

Audi viser frem interiøret i e-tron


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir dyrt å bytte speil da? Hehe

 

Interiøret er typisk tysk. Ikke akkurat spenstig. Savner og 230V lading i baksetet med fks en laptop og USB lading. Men det kommer kanskje

 

Enig. Var svært likt nyere Q7 og Q8.

 

Spennende å se om kameraene blir lovlige. Har vel sett mange biler som skal ha dette som ikke har fått det godkjent senere. Men spennende konsept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Var svært likt nyere Q7 og Q8.

 

Spennende å se om kameraene blir lovlige. Har vel sett mange biler som skal ha dette som ikke har fått det godkjent senere. Men spennende konsept.

Er det noen grunn til at det ikke ER Q7 sitt interiør feks?

 

Koster kroner hvis man skal lage unike løsninger for hver modell - noe Lamborghini folket må syns er artig når de finner brytere fra en Audi A2 i en bil til et par millioner eller 5. Selv om de som kjører Lamborghini har vel aldri satt beina i en kjipere Audi muligens og oppdaget dette.

Lenke til kommentar

Blir dyrt å bytte speil da? Hehe

 

Interiøret er typisk tysk. Ikke akkurat spenstig. Savner og 230V lading i baksetet med fks en laptop og USB lading. Men det kommer kanskje

 

Tja speilbytte er vel ikke spesielt rimelig nå heller? Biler med innfellbare speil, varmetråder, elektrisk justerbare og med lakkerte speilhus. Blir fort noen kroner. Burde ikke koste allverden å bytte speil på Audien, om det er typisk ryggekamrakvalitet de bruker. 

 

Om du behøver 230v for å lade laptop så trenger du en ny laptop mer enn du trenger ny Audi. ;)

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til at det ikke ER Q7 sitt interiør feks?

 

Koster kroner hvis man skal lage unike løsninger for hver modell - noe Lamborghini folket må syns er artig når de finner brytere fra en Audi A2 i en bil til et par millioner eller 5. Selv om de som kjører Lamborghini har vel aldri satt beina i en kjipere Audi muligens og oppdaget dette.

Var ikke sånn ment. Var familiært dette.

 

Må ikke glemme de samme bryterne ved rattstammen på nyere aston Martin som på enkelte Mercedes benz (som også tesla har). Hvorfor finne opp kruttet på nytt når man kan gjenbruke deler og samme deleleverandører.

Lenke til kommentar

Var ikke sånn ment. Var familiært dette.

 

Må ikke glemme de samme bryterne ved rattstammen på nyere aston Martin som på enkelte Mercedes benz (som også tesla har). Hvorfor finne opp kruttet på nytt når man kan gjenbruke deler og samme deleleverandører.

Aston Martin bruker ikke samme deleleverandør, de har avtale med MB som gjør at de siste V8'r modellene har modifisert V8'r som er samme som i mange av MB modellene, samt infotainment og elektronikk.

 

Vinn vinn mao, for Aston Martin sin kvalitet kan neppe bli dårligere enn den var.

Lenke til kommentar

Pressemeldingen fra Audi sier at dette er bilder av interiøret fra prototypen. Merkelig at de fleste medier gjengir bildene som endelig sluttresultat uten å nevne dette.

Pleier ikke dette være vanlig og anta? Antok med en gang at de representerte noe av slutt-produktet, selv om det er en prototype-bil.

 

(Aldri sett noe spesielt på prototype-biler, kan ha noe med det.. )

Lenke til kommentar

Pleier ikke dette være vanlig og anta? Antok med en gang at de representerte noe av slutt-produktet, selv om det er en prototype-bil.

 

(Aldri sett noe spesielt på prototype-biler, kan ha noe med det.. )

Vil tro det ikke blir store endringer i endelig produkt. Foruten vanlige speil (mtp. Kamera er vel ikke godkjent enda (såvidt meg bekjent) da jeg ser for meg kameraløsningen blir en svært dyr option (ikke pga. Kameraene i seg selv, men ser for meg OLED-skjermene er dyre).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pressemeldingen fra Audi sier at dette er bilder av interiøret fra prototypen. Merkelig at de fleste medier gjengir bildene som endelig sluttresultat uten å nevne dette.

 

Fordi dette er slik produksjonsutgaven blir. De kaller den bare konsept fordi de ikke har vist den endelige bilen enda - bortsett fra at de har vist den, bare ikke sagt at de har gjort det. Den maskerte bilen som vises i Køben nå er i praksis en produksjonsmodell.

 

Samme med Lexus, dyre biler, med vindusheisbrytere fra en Yaris. Porsche Derimot har bespoke interiør i alle modeller pr idag. Bentley likeså. Så er ikke alt i VW konsernet som deler.

 

Nja. I de nye, dyre Lexus-modellene finner du ingen felles brytere med en Yaris. Når har Lexus kvittet seg med cruise-control-stikka på rattet også, så da er det ikke mye igjen. Med unntak av CT200h, da - som bare er en pent maskert Auris Hybrid. For hver nye modell som kommer fra Lexus nå beveger de seg lengre og lengre vekk fra knappe-delingen med billige Toyota-modeller.

Porsche har bespoke fordi de har en helt egen modellportefølje. Men å si at du ikke finner felles deler blir feil. Infotainment, for eksempel, deles mellom gruppens merker på flere nivå. I grove trekk har du lavnivå som brukes av Seat, Skoda og VW, og to høynivå som brukes av resten. Systemet i Porsche Panamera/Cayenne finner du igjen i nye Bentley Conti GT, mens Bentayga har et modifisert VW-system ikke ulikt det du finner i Golf. Det nye Audi-systemet, MMI Touch, brukes også av Lamborghini Urus og kommer helt sikkert til å spre seg som pesten utover i VW-gruppens modeller etter hvert.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...