Gå til innhold

ANMELDELSE: Mario Tennis Aces


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt enig med karakteren. Tror 7/10 passer bedre. Det er fantastisk når man spiller med andre, men kan fort bli kjedelige saker når man spiller alene. Kampanjen er rimelig labre greier uten mål og mening, men vi må gjennom den for å åpne nye baner osv. Det er heller ikke noe særlig innhold her. Bare en kort kampanje, tre (3!) turneringer og multiplayer.

 

Dette kombinert med rimelig stiv pris gjør at jeg anbefaler folk å tenke nøye gjennom hva de egentlig vil ha ut av dette spillet. Vil du betale full pris for minimalt innhold er dette trygt anbefalt, men igjen, vær obs på hvor lite du faktisk får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke helt enig med karakteren. Tror 7/10 passer bedre. Det er fantastisk når man spiller med andre, men kan fort bli kjedelige saker når man spiller alene. Kampanjen er rimelig labre greier uten mål og mening, men vi må gjennom den for å åpne nye baner osv. Det er heller ikke noe særlig innhold her. Bare en kort kampanje, tre (3!) turneringer og multiplayer.

 

Dette kombinert med rimelig stiv pris gjør at jeg anbefaler folk å tenke nøye gjennom hva de egentlig vil ha ut av dette spillet. Vil du betale full pris for minimalt innhold er dette trygt anbefalt, men igjen, vær obs på hvor lite du faktisk får.

 

Enig. Er et spill med skinn uten bein. SP er en enste lang tutorial. Og helt urimelig til tider. MP mangler mye. Nå tenker jeg på ranking og hvor god spiller du møter. MP lokalt mangler cup-mulighet.

I det hele tatt er det veldig tynt.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig med karakteren. Tror 7/10 passer bedre. Det er fantastisk når man spiller med andre, men kan fort bli kjedelige saker når man spiller alene. Kampanjen er rimelig labre greier uten mål og mening, men vi må gjennom den for å åpne nye baner osv. Det er heller ikke noe særlig innhold her. Bare en kort kampanje, tre (3!) turneringer og multiplayer.

 

Dette kombinert med rimelig stiv pris gjør at jeg anbefaler folk å tenke nøye gjennom hva de egentlig vil ha ut av dette spillet. Vil du betale full pris for minimalt innhold er dette trygt anbefalt, men igjen, vær obs på hvor lite du faktisk får.

 

Skjønner godt hva du mener. Har forsøkt å trekke frem de viktigste svakhetene, slik at dette skulle leses som en svak 8-er, men gode poeng!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det var en dag da Mario (som er irriterende god i alt han gjør) spilte tennis med vennene sine. Da kom Wario og Waluigi (som var forhekset) med en mystisk, skinnende racket. De ville gi den til ham som et tegn på respekt, men Mario takket nei (smart og flink som han er). Luigi (den feige, dumme klossmajoren) er derimot ikke vanskelig å be, og slapp dermed løs en tennis-demon som igjen forhekset ham også. Dermed må Mario spille seg gjennom hele kongeriket for å løse mysteriet med den forheksede racketen.

 

Kremt.

 

Haha, der fikk jeg meg en god latter :D. Fantastisk godt skrevet!

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...