Gå til innhold

TEST: Westone W80 + Westone Bluetooth Cable


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg vet sannelig ikke jeg. Det virker som dere ikke var særlig fornøyd med bassen og likevel så scorer de 9.5? Glemte dere prisen på 16.000 kr når karakteren skulle skrives eller var det mer slik at når de koster så fordømt mye så må de jo være bra nok til 9,5?

 

Om jeg noengang skulle finne å kjøpe in ear til 16.000 så må det være full pakke. Da nytter det ikke å levere slakk bass. 

Lenke til kommentar

La meg svare meg selv, og forklare litt hvorfor de er litt blodfattige i bunnen.. De har 8stk "balanced armature" høytalere, 2 bass, 2 mid og 4 high range. Dette gjør lyden veldig oppløst, men blodfattig da denne typen høytalere ikke greier å gjengi lav hz like bra som dynamic drivers. Fordelen med BA over DD er størrelse, vekt som igjen gir mer oppløsning per enhet. Men mindre areal gjør at det er vanskeligere å få dyp lyd med punch. For meg blir dette Meh, og gjesp og ganske så ubrukelige.. jeg må ha bass.. Og at disse ikke blir trukket for å være blodfattige sier litt om musikksmaken til anmelder, hvilket er helt fair (og som gjør at en alltid må lese slike anmeldelser nøye)..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det finnes ingen ørepropper i verden som er verdt 15000 kroner. Man får uansett ikke bedre lyd enn det mobilen er i stand til å gi med mindre man har ekstern forsterker og lydbehandling.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...