Gå til innhold

Nå blir Kingdom Come: Deliverance enda vanskeligere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Behøver en modus som tar vekk fast travel, men som gjør at man slipper å spise/drikke. Det er IKKE gøy å tenke på mat i spill, det er bare merarbeid. Man må jo ikke gå på do i spillet akkurat, for det hadde vært kjedelig. Like kjedelig er det å spise/drikke.

 Det finnes mod som tar bort fast travel.

Lenke til kommentar

 

Behøver en modus som tar vekk fast travel, men som gjør at man slipper å spise/drikke. Det er IKKE gøy å tenke på mat i spill, det er bare merarbeid. Man må jo ikke gå på do i spillet akkurat, for det hadde vært kjedelig. Like kjedelig er det å spise/drikke.

 Det finnes mod som tar bort fast travel.

Må man spise og drikke i dette spillet, sånn som i survival games? Såfall melder jeg pass og venter til det blir 400 kroner billigere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja du må spise og sove.

Selv fant jeg det ikke spesielt problematisk. Nesten alle byer og leire har kjeler med stuing stående rundt om kring. Tar du to biter av den. Er du god for mange timer løpet av en dag. Og så lenge du har med noe saltet kjøtt holder du alltid ut til neste gang du finner en kjele med stuing.

 

Jeg brukte nesten aldri bærbar mat. Bruke bare de kjelene.

Du har også en skill som gjør at det tar lengre tid å bli sulten, men når du først blir sulten går stats fortere ned.

Jeg har ingen interesse for "survival games" men fant ingen av de survival aspektene i spillet plagsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...