Gå til innhold

TEST: Asus ROG Zephyrus M GM501


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan få 2 ganske bra stasjonære pc'er for samma prisen som denne lol

Men er de berbare?

Det går an å skaffe kabinett som er relativt lite, ja. Men da bør man gå utenom de kjente nettbutikkene som selger mainstream produkter.

 

 

Jeg husker ikke i farten hvor jeg så det, men det var en tysk ingeniør som hadde lagd et micro-atx kabinett som akkurat fikk plass til èn GPU, èn SSD og M.2 og kjøling til det hele i en utrolig liten boks (typ minste Norgespakke e.l.). Det kabinettet koster rundt 2000,- så det er jo litt, men det går an!

 

 

 

Glem det, fant!

https://www.dan-cases.com/dana4.php

 

a4sfx_1.jpg

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

 

 

Kan få 2 ganske bra stasjonære pc'er for samma prisen som denne lol

Men er de berbare?

Det går an å skaffe kabinett som er relativt lite, ja. Men da bør man gå utenom de kjente nettbutikkene som selger mainstream produkter.

 

 

Jeg husker ikke i farten hvor jeg så det, men det var en tysk ingeniør som hadde lagd et micro-atx kabinett som akkurat fikk plass til èn GPU, èn SSD og M.2 og kjøling til det hele i en utrolig liten boks (typ minste Norgespakke e.l.). Det kabinettet koster rundt 2000,- så det er jo litt, men det går an!

 

 

 

Glem det, fant!

https://www.dan-cases.com/dana4.php

 

a4sfx_1.jpg

Fint att dra upp den på bussen, flyget eller varsom då. Var har du batteriet i den?

Lenke til kommentar

 

Kan få 2 ganske bra stasjonære pc'er for samma prisen som denne lol

 

Men er de berbare?

Nettopp,en bærbar kan du ta med deg eller stue bort.

Drar du mye på lan eller har en liten leilighet med dame er en seriøs bærbar løsningen.

Har ikke en selv, ungkar i grei leilighet og flytter den ikke men ser behovet andre har.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjøpte gl703g som er en annen modell til 22k ish. Er forøvrig ekstremt fornøyd, den bråker litt, men som forventet da jeg heller velger gaming laptop som holder systemet kjølig.

 

Poenget er, jeg ser at mange skriver hvor bra man kan få stasjonær til samme pris. Jeg har 2 jobber hvor jeg sover og bor, samt leilighet. Er dere klar over hvor mye pes det er og ta med seg skjerm, pc osv, for så og sette det opp flere ganger i uken. Det ser også veldig teit ut på Fks en arbeidsplass ?

 

Det er absolutt situasjoner hvor en laptop gjør livet mye enklere. De fleste som kjøper en slik laptop er i situasjoner som fks meg, og vi er mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...