Gå til innhold

FEATURE: Her er våre favoritter fra årets E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette er den eneste E3 der jeg kun satt med enorme skuldertrekk. Gleder meg ikke til noe av det som ble vist, untatt Ori 2.

 

Det må være litt trist vel? Nå vet jeg jo ikke hvor mye du har fulgt med på E3 i år over hva som er blitt annonsert osv. Men det er jo så mye som er blitt vist liksom... 

Lenke til kommentar

Tenkte først at dette må ha vært en dårlig E3, siden så labre saker ble trukket fram, men så kom jeg på at det jo var E3, så det var jo akkurat som forventet.

 

Påfallende at det også bare er oppfølgere som trekkes fram av skribentene, bortsett fra et VR-spill. Er det alt man gleder seg til i 2018? Oppfølgere til generiske AAA-konsollspill? Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det stod utrolig dårlig til i spillbransjen. Tror jeg hadde kjedet livet av meg om jeg hadde så snever spillsmak.

 

Gleder meg til Gamescom, der de faktisk viser fram ordentlige spill!

 

PS: Sable eneste spill med interessant trailer fra E3, men har mine tvil til gameplay. Klarer ikke helt se Ori 2 tette gapet til Hollow Knight heller. Vent, glemte helt Noita av en eller annen grunn. Den er jo den soleklare vinneren, selv om ikke noe særlig nytt ble vist fram.

Lenke til kommentar

Mine favoritter:
-Tunic
-Ghost of Tsushima
-Resident Evil 2 remake
-Cyberpunk
-Gears of War 5
-Forza Horizon 4
-Ori & the Will of the Wisps
-Sea of Solitude
-Assassin's Creed Odyssey 
-Trials Rising

Synes det var mye kult som ble vist frem eller annonsert på E3 i år, men alt i alt virker det som om det var et "stille før stormen" E3. Annonseringer som Starfield, TESVI, Halo Infinite og Jedi Fallen Order er jo kule, men tipper det vil gå i hvert fall 2 og kanskje 3 år før disse spillene blir å finne i butikkene. Det samme gjelder for spillene fra de nye studioene til Microsoft.

Tipper neste års E3 og E3 i 2020 kommer til å bli spinnville.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Som vanlig synes jeg Sony blåste de andre av banen selv om selve pressekonferansen var noe merkelig. Sony sine spill er foreløpig i en særklasse og The Last of Us 2 er noe av det råeste jeg har sett. Den store overraskelsen var PC-konferansen som mot normalt ikke var dørgende kjedelig. Ellers likte jeg selvironien til Bethesda da de lanserte Skyrim til Alexa og Ubisoft er alltid like fornøyelig å se på. Death Stranding er stadig like uforståelig, men nå trenger jeg ikke vite mer om spillet. Nå vil jeg ha det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...