Gå til innhold

SNIKTITT: Cyberpunk 2077 er et førstepersons skytespill som minner litt om GTA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallout, Elder Scrolls, Deus Ex... og nå Cyberpunk. Funker det med de tre første, funker det nok nå også. Jeg er ikke interessert i Cyber-Witcher uansett,

Skal ikkje sjå vekk frå at Ciri dukkar opp i Cyberpunk, så litt Cyber-Witcher kan det fort bli. Er ein sekvens i ein av bøkene der ho skildrar korleis ho besøkte ein moderne by, og det same blir gjentatt i witcher 3.

Endret av iR' BR34K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikkje sjå vekk frå at Ciri dukkar opp i Cyberpunk, så litt Cyber-Witcher kan det fort bli. Er ein sekvens i ein av bøkene der ho skildrar korleis ho besøkte ein moderne by, og det same blir gjentatt i witcher 3.

 

Hadde ikke vært så dumt, men du snakker om en cameo. Det jeg mener er at jeg ikke vil ha et Cyberpunk 2077 som er så godt som identisk med The Witcher 3. Jeg vil ha noe unikt. Fallout 3 og Elder Scrolls er jo for eksempel kliss like på veldig mange områder. Eneste forskjellen er at ett er satt til et fantasy-miljø, og ett i post-apokalypsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs.

Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din.

Fallout takler jo dette helt fint.

 

Helt uenig i det. Jeg foretrekker førstepersons perspektiv, spesielt i Fallout-spillene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs.

Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din.

Fallout takler jo dette helt fint.

 

Helt uenig i det. Jeg foretrekker førstepersons perspektiv, spesielt i Fallout-spillene.

Man kan da fint ha begge deler? Spesielt i et single player spill..

Lenke til kommentar

Man kan da fint ha begge deler? Spesielt i et single player spill..

Kommer aldri til å skje, spillet er laget spesielt for first person. I heisen får du ikkje et egent vindu for å velge etasje, du må trygge på knappen selv. Samme gjelder med alle andre små ting du kan klikke på. Noe som hadde vert veldig vanskelig i tredje person

 

I tillegg er det nye dialog systemet skreddsyd for førsteperson. NPC'er som du snakker med reagere på ting som du ser på, du kan gjøre NPCer nervøse viss dei holder skult informasjon og du ser ein plass som kan komprimere den informasjonen. Du kan også få kommenterare som " My eyes are up here "

 

Ein annen ting er, imotsetning til The Witcher 3, er det mye trangere og tredje person ville kommet veldig i veien.

Det er ikkje store vide langskaper her, men heller trange gater eller ganger.

 

So den tanken kan du nok legge dø allerede nå :) Uansett koffor vil du ha begge, da får du 2 halv optimaliserte perspektiv som i bethesda spillene, neitakk.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs.

Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din.

Fallout takler jo dette helt fint.

 

Som æg forstår det, så er det bare førsteperson og tredjeperson, hvor du ser i tredjeperson til vanlig, og at det hopper inn i førsteperson når du skal sloss. Høres noe spesielt ut, men kan bli interessant å se. Hadde ikkje sagt nei takk til å kunne velge sjøl heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...