Gå til innhold

PUBG dropper fritt kartvalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens Fortnite slipper nye features hver dag så bruker PUBG et halvår på å fjerne features igjen :( Det kan umulig være random chance kartvelget. 90% av tiden blir det MIramar og det er et kart jeg virkelig ikke liker.

 

Las du teksten? Den måtte fjernes. Men skal si meg ellers enig at spillet definitivt velger den forbaska sandkassa mye mer enn erangel.

Lenke til kommentar

Å sammenligne Fortnite med Pubg, er som å sammenligne Picasso med en strekmann. En av de tar litt lengre tid å få ferdig.

 

Fortnite ser da ut til å være langt lengre på vei med Picassoen sin, enn pubg ser ut til å være med sin strekmann?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Utviklerene bak pubg jobber tregt, i dette tempoet er det bare å utelukke ein versjon til PS4. Er vel og stor sjans for at det dukker opp eit nytt BR som overgår pubg.

 

Finnes allerede.

 

Realm Royale, bare git det noen uker så er det forbi PUBG.

Hadde ikkje fått med meg denne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Utviklerene bak pubg jobber tregt, i dette tempoet er det bare å utelukke ein versjon til PS4. Er vel og stor sjans for at det dukker opp eit nytt BR som overgår pubg.

 

Utrolig mye mas om at Bluehole bruker mer tid enn Epic games.. Nå skal det sies at teamet hos Bluehole for det første er mye mindre enn Epic games, som har over 800 ansatte. 

 

For det andre så bruker de nok mer tid da de hele tiden er på jakt etter nye utvilere, Brendan Greene har ofte kommentert at det er en ekstremt vanskelig prosess, og som regel er det heller ikke innholdet som blir satt fokus på fordi juksing er et konstant problem, noe de må prioritere. 

 

Når det kommer til Fortnite har jeg dog ikke hørt om at de enda har lansert et nytt kart? 

 

At det kjører bedre kan jo også ha med det faktum at det er mer cartoon'ish, og dermed er ikke teksturer så veldig tunge ift. PUBG som har mer "realistisk" teksturer. Pluss igjen, Epic games har mye mer erfaring med spillutvikling, da de har drevet med dette i snart 30 år (1991), mens Bluehole har drevet siden 2006. 

 

Det er mange faktorer som spiller inn, og det er derfor utrolig trist å se så mange klage. 

 

 

 

Lenke til kommentar

Største problemet er jo at de kom med et nytt map i det hele tatt. Det er jo tydeligvis ingen som liker Miramar (personlig liker jeg det best).

 

De kunne tydeligvis spart seg for Miramar og heller bare hatt Sanhok som er et mye mindre map.

Samme kommer til å skje med vinterbrettet, ingen kommer til å like det heller.

Så skjønner ikke hvorfor de gidder bruke tid på ting ingen vil ha, i dette tilfellet maps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så skjønner ikke hvorfor de gidder bruke tid på ting ingen vil ha, i dette tilfellet maps.

 

Hvem har sagt at ingen vil ha disse mappsene? Det klages jo over alt at det er for lite content til å begynne med.

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at ingen vil ha disse mappsene? Det klages jo over alt at det er for lite content til å begynne med.

De fleste? Det er relativt få som liker Miramar kontra Erangel. Og det er jo derfor de dropper kartvalget, fordi de ser skjevheten.

 

Når det gjelder lite content så gjelder ikke det i så stor grad maps, men innholdet på mapsa.

Sanhok er selvsagt veldig annerledes siden det er mindre, så det gjør spillet ganske mye mer annerledes enn Miramar gjør.

Lenke til kommentar

 

Hvem har sagt at ingen vil ha disse mappsene? Det klages jo over alt at det er for lite content til å begynne med.

De fleste? Det er relativt få som liker Miramar kontra Erangel. Og det er jo derfor de dropper kartvalget, fordi de ser skjevheten.

 

Når det gjelder lite content så gjelder ikke det i så stor grad maps, men innholdet på mapsa.

Sanhok er selvsagt veldig annerledes siden det er mindre, så det gjør spillet ganske mye mer annerledes enn Miramar gjør.

Det hadde kanskje ikke vært så mange som hatet Mirmar om de udugelige utviklerne ikke sørget for at serverene plukket Mirmar 80% av tiden for at utviklerne sikkert skulle føle at utviklingen av kartet var verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...