Gå til innhold

FEATURE: Her er dei kulaste VR-spela frå årets E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere burde merke dere den nye Echo Arena DLCen Echo Combat også. Echo Arena har et av de mest levende miljøene rundt noe VR-spill akkurat nå, og et helt fantastisk bevegelsessystem.

 

Echo Arena spilles allerede i ESL og det er mange gode norske spillere. Combat skal også inn i ESL etter at det slippes senere i år. Det er åpen beta 21. juni.

 

Jeg blir alltid litt overrasket over at det ikke skrives mer om dette spillet på en side som Gamer.no hvor esport stårt så sterkt? /:

Lenke til kommentar

Dere burde merke dere den nye Echo Arena DLCen Echo Combat også. Echo Arena har et av de mest levende miljøene rundt noe VR-spill akkurat nå, og et helt fantastisk bevegelsessystem.

 

Echo Arena spilles allerede i ESL og det er mange gode norske spillere. Combat skal også inn i ESL etter at det slippes senere i år. Det er åpen beta 21. juni.

 

Jeg blir alltid litt overrasket over at det ikke skrives mer om dette spillet på en side som Gamer.no hvor esport stårt så sterkt? /:

 

Echo Combat ser definitivt interessant ut. Grunnen til at me har vore litt treige er vel først og fremst at Gamer.no er samansett av frilansskribentar, og då er me avhengige av å ha folk som har interesse innan dei ulike felta. Førebels er vel eg den einaste med Vive i redaksjonen trur eg, og eg jobbar mest med andre ting enn VR. Det er defintivt eit felt me ønskjer å bli betre på, men me er avhengige av å få inn nokon som har ressursar til å dekkje temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...