Gå til innhold

Foto

Death Stranding er fremdeles helt absurd – men nå har vi sett litt mer


14 svar i denne tråden

#1 Arodem

Arodem

    Redaksjonssjef, Gamer.no

  • Good Game AS
  • 3 651 innlegg
  •   4. mars 2011

Skrevet 12. juni 2018 - 03:12

DfdJ01DVAAA0kyS.jpg%3Alarge.300x169.jpg

Oh, baby baby!

Death Stranding er fremdeles helt absurd – men nå har vi sett litt mer
  • 0

Audun Rodem
Redaksjonssjef, Gamer.no
Twitter E-post


#2 thklinge

thklinge

    Bruker

  • Medlemmer
  • 4 724 innlegg
  •   19. juli 2003

Skrevet 12. juni 2018 - 04:02

Weird shit is still weird..
  • 0
- Thorstein Klingenberg

#3 Elgen-Hansi

Elgen-Hansi

    Bruker

  • Medlemmer
  • 502 innlegg
  •   3. juni 2011

Skrevet 12. juni 2018 - 07:55

Jeg mistenker at Kojima, uten begrensende faktorer rundt seg, rett og slett blir FOR Kojima.
  • 0

#4 nonplusultra

nonplusultra

    Bruker

  • Medlemmer
  • 49 innlegg
  •   12. februar 2013

Skrevet 12. juni 2018 - 09:32

Ser interessant ut dette! Man trenger da ikke forstå alt her i verden :-)
  • 0

#5 Måkebytteren

Måkebytteren

    Bruker

  • Medlemmer
  • 47 innlegg
  •   7. januar 2018

Skrevet 12. juni 2018 - 10:12

Kombiner Death Stranding med LSD og du ender opp der Lovecraft hentet inspirasjonen sin fra!
  • 0

#6 TMNT

TMNT

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 479 innlegg
  •   22. mars 2011

Skrevet 12. juni 2018 - 11:03

Jeg mistenker at Kojima, uten begrensende faktorer rundt seg, rett og slett blir FOR Kojima.

Hva var de begrensende faktorene? Han har fått med seg folk fra Konami til Kojima Productions.


  • 0

#7 Respwner

Respwner

    Bruker

  • Medlemmer
  • 388 innlegg
  •   13. juni 2007

Skrevet 12. juni 2018 - 12:52

Aner ikke hvor godt det kommer til å fungere som spill, men sånn rent presentasjonsmessig mtp. traileren er det jo fantastisk, men Kojima har jo alltid vært flink til (og glad i) å lage mellomsekvenser, uavhengig av hvor sært innholdet er altså.
  • 0

#8 Elgen-Hansi

Elgen-Hansi

    Bruker

  • Medlemmer
  • 502 innlegg
  •   3. juni 2011

Skrevet 12. juni 2018 - 15:48

Hva var de begrensende faktorene? Han har fått med seg folk fra Konami til Kojima Productions.


Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering.
  • 0

#9 TMNT

TMNT

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 479 innlegg
  •   22. mars 2011

Skrevet 12. juni 2018 - 16:06

Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering.

Hva får deg til å tro at Sony er forskjellig fra Konami når det gjelder penger? Hideo har nok fått klar beskjed om hvor mye tid og penger han får bruke på Death Stranding så lenge det er Sony som betaler :)


Dette innlegget har blitt redigert av TMNT: 12. juni 2018 - 16:06

  • 0

#10 Iki

Iki

    Bruker

  • Medlemmer
  • 909 innlegg
  •   14. august 2017

Skrevet 12. juni 2018 - 16:31

Så... Postmann pat spill?
  • 0

#11 Elgen-Hansi

Elgen-Hansi

    Bruker

  • Medlemmer
  • 502 innlegg
  •   3. juni 2011

Skrevet 12. juni 2018 - 16:32

Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering.

Hva får deg til å tro at Sony er forskjellig fra Konami når det gjelder penger? Hideo har nok fått klar beskjed om hvor mye tid og penger han får bruke på Death Stranding så lenge det er Sony som betaler :)

Poenget er ikke penger. Det er kreativ frihet. Jeg tror han har mer av det nå.

Uansett alt for tidlig å si noe om spillet. Håper det blir konge!
  • 0

#12 Iki

Iki

    Bruker

  • Medlemmer
  • 909 innlegg
  •   14. august 2017

Skrevet 12. juni 2018 - 22:46

Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering.

Hva får deg til å tro at Sony er forskjellig fra Konami når det gjelder penger? Hideo har nok fått klar beskjed om hvor mye tid og penger han får bruke på Death Stranding så lenge det er Sony som betaler :)
Poenget er ikke penger. Det er kreativ frihet. Jeg tror han har mer av det nå.

Uansett alt for tidlig å si noe om spillet. Håper det blir konge!

Vi får håpe han har mer frihet.
Under mgsv ble han innesperret på et rom i flere uker, hvor all beskjed til teamet om hvordan spillet skulle være ble overlevert av en "oversetter" fra Konami.
  • 0

#13 Noiz

Noiz

    Bruker

  • Medlemmer
  • 3 403 innlegg
  •   22. november 2005

Skrevet 13. juni 2018 - 16:33

Det er ganske fantastisk å se kor enkle enkelte er når det kommer til spill. Uaansett, gleder meg veldig til Death Stranding. Er heilt der oppe med Cyberpunk 2077 for meg.


  • 2

CPU/GPU: Intel i7-6700K@4.6Ghz - Asus Strix GTX 1080

MOBO/Ram: Asus Z170 Pro Gaming - Corsair Vengeance LPX DDR4 2666Mhz 16gb

Tastatur og Mus: Leopold FC660C - Zowie FK1

Skjerm og Lyd: Asus ROG Swift PG279Q 165hz - Shure SHR1540 + JDS LABS The Element og Astro A50


#14 Licht

Licht

    Forumveileder

  • Forumveiledere
  • 7 870 innlegg
  •   19. januar 2005

Skrevet 14. juni 2018 - 14:43

Kojima gjør jo disse trailerne mer kryptiske enn de må være. Det som jeg tror er greien:

- Regnet er entropisk og gjør ting eldre
- Derfor finnes det ingen infrastruktur, og ting må transporteres til fots mellom... Utposter eller hva de nå er. Det er jobben til Norman Reedus (de kaller han en porter, eller portør på norsk)
- Babyen er en klone av ham selv, som regnet kjapt kan gjøre til en voksen versjon dersom han kommer i trøbbel
- Kroppen han bærer på ryggen i noen av scenene kan like gjerne være ham selv. Panteordning for å få en ny klone?

Tittelen viser vel til disse svarte spøkelsesgutta som blir synlige om man har den lille radar-klikkedingsen. Basert på den forrige traileren og fyren som prøver å knivstikke seg selv, så er det verre å bli drept av dem enn av noe annet (kanskje man blir en selv).

Litt usikker på hva som var greien med larven.
  • 0

#15 Uderzo

Uderzo

    Moderator

  • Moderatorer
  • 7 161 innlegg
  •   11. mars 2002

Skrevet 14. juni 2018 - 15:21

Moderatormelding

4 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.


  • 0

"You should never underestimate human stupidity. It is one of the most powerful forces that shape history."
- Yuval Noah Harari



0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere