Gå til innhold

Forza-serien får dynamiske årstider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Playground games burde heller prioritere å fikse sine eldre spill før de begynner å jobbe med noe nytt spør du meg. Forza horizon 3 er så vanvittig ustabilt, både på pc og xbox one x. Jeg, og flere andre tusen spillere får ikke spilt mer enn mellom 2min til en time eller to uten at spillet kræsjer til desktop uten noen form for logg, feilmelding eller lignende. Trodde aldri at jeg kom til å si dette om Forza, men det blir boikottet av meg fram til de skjerper seg.

Lenke til kommentar

Playground games burde heller prioritere å fikse sine eldre spill før de begynner å jobbe med noe nytt spør du meg. Forza horizon 3 er så vanvittig ustabilt, både på pc og xbox one x. Jeg, og flere andre tusen spillere får ikke spilt mer enn mellom 2min til en time eller to uten at spillet kræsjer til desktop uten noen form for logg, feilmelding eller lignende. Trodde aldri at jeg kom til å si dette om Forza, men det blir boikottet av meg fram til de skjerper seg.

Skal ikke krangle på at der muligens kan være problemer ute å går.

Nå kjenner jeg riktignok bare 3stk utenom meg selv som spiller/spillte Horizon 3, men ingen av oss har hatt nevnte problemer

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...