Gå til innhold

Battlefield V får sin egen Battle Royale-variant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen overraskelse akkurat. Multiplayer hadde jo vært rimelig kjedelig idag om ingen forsatte å finslipe konseptet når dem første spillene dukket opp. Kommer til å komme en haug av royale spill og vi har nok ikke sett i nærheten av hvor heftig det kan bli enda. 

Lenke til kommentar

Veldig trist at de la til dette ja. Man MÅ jo spille BR modusen. Ingen vei utenom...

 

Hvordan man klarer å snu det at de faktisk bare legger til en modus for de som ønsker å spille det til noe kjipt, ja det er er mysterium.

Vet du ikke at uansett hva EA gjør så er det FEIL! FEIL FEIL FEIL FEIL FEIL!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ALLE kunder sitter med det samme innholdet til enhver tid. Det er fantastisk som for levetiden og aktiviteten på spillet :)

Ja. Noen av de beste maps har jo ofte vært i DLC pakker, men de har dessverre dødd altfor tidlig av den grunn. Skins må de gjerne selge for min del og jeg håper mye heller at det blir veien å gå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen overraskelse akkurat. Multiplayer hadde jo vært rimelig kjedelig idag om ingen forsatte å finslipe konseptet når dem første spillene dukket opp. Kommer til å komme en haug av royale spill og vi har nok ikke sett i nærheten av hvor heftig det kan bli enda.

Ser ikke helt hvorfor multiplayer må bli kjedelig uten "finsliping" av konseptet? Har man et bra konsept fungerer det nærmest evig. Variasjonen og genialiteten i MP ligger i at man spiller mot andre mennesker.
Lenke til kommentar

Skal vedde på at maps utenom vanilla maps kommer til å ha lik levetid i dette spillet som i spill med premium passes, mark my word.

Men lurer på hva de skal tjene pengene sine på med mindre ikke ett spill skal koste 2k eller noe aleine, men blir vel litt som i csgo og fortnite, selge skins til spillere og våpen sikkert, den siste idioten er jo ikke født enda, men folk må jo gjerne få bruke penger på slikt.

 

Hvis jeg kommer til å kjøpe spillet, som jeg enda er i tvil om jeg skal, så hadde jeg kjøpt det selv uten BR modus, conquest FTW forevaaaaar!

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hvis jeg kommer til å kjøpe spillet, som jeg enda er i tvil om jeg skal, så hadde jeg kjøpt det selv uten BR modus, conquest FTW forevaaaaar!

Håper de har en eller annen form for "Open Beta" av dette også slik som med "Battlefield 1". Hadde trolig gått i fella og kjøpt BF1 om jeg ikke hadde fått se og oppleve hvor dårlig det faktisk var.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke helt grunnen til at jeg skal ha dette søppel spillet, utgitt av EA = Electronic Assassination.

Post Scriptum Here we come!

Derfor jeg håper de skal ha en beta versjon. Da får man muligheten til å se om det blir totalt søppel som BF1, eller om DICE faktisk har fått kompetente ansatte igjen. men tviler :( Alle har forlatt skuta :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er sjansen for at alle bare spiller BR modusen. Og de "klassiske" modusene bare har tomme servere.

 

Og fra neste år gidder ingen AAA fps spill å ha noen andre MP moduser en BR?

 

Ellers finner jeg BFV gankse så uinteressant.

Jeg slettet vel origin tror jeg? Eller bare avinstallerte jeg alle spillene der? Jeg tviler på jeg kommer til å kjøpe noe nytt EA spill på lenge.

Ingen av de kommende spilene deres er noe for meg. Så med mindre alle sier BFV er faktisk. Vil ikke origin bli brukt i nær eller fjern fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...