Gå til innhold

Hitman 2 er kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte det forrige så godt at jeg også fikk meg til å kjøpe og spille igjennom Absolution. 

Håper H2 blir noe ala Hitman 2016. Stooore sandbox-levler og ikke alt for lineær progresjon slik jeg syntes Absolution var.

 

Nå syntes jeg episode-releasene var helt ok jeg da. På en måte så hadde jeg større incentiver til å virkelig spille igjennom og prøve en haug av muligheter før jeg gikk til neste brett - som stort sett uansett ikke var tilgjengelig enda. 

Lenke til kommentar

Preordra tvert jeg så trailern. Så fikk jeg prøve assassin modusen som også har coop !?! med engang.

 

Launcha forrige Hitman også siden jeg må fullføre det. Vært så mye spill i det siste at det har gått i glemmeboken. Men glemt hvor bra det virkelig er. Så utrolig mye muligheter i missionene.

Lenke til kommentar

Blir sikkert bra, men spørs om jeg får tid. Får litt OCD-tendenser av slike spill, og det forrige ble rett og slett for mye mas om man ville fullføre alt. Føltes mer som jobb enn moro, selv om spillet i seg selv er kjempegøy. Har dermed ikke fått fullført det enda.

Lenke til kommentar

Blir sikkert bra, men spørs om jeg får tid. Får litt OCD-tendenser av slike spill, og det forrige ble rett og slett for mye mas om man ville fullføre alt. Føltes mer som jobb enn moro, selv om spillet i seg selv er kjempegøy. Har dermed ikke fått fullført det enda.

Selv om jeg forstår GODT hva du mener (er litt av samme typen sjøl), så var det vel ikke noe annet enn Elusive Targets som hadde en tidsbegrensning? Ellers er jo spillet så single-player som du får det og du kan ta det goood tid med absolutt alt. Mye å gjøre er strengt tatt ikke noe negativt i et single-player spill, men det er såklart bare min egen personlige mening :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...