Gå til innhold

Red Dead Redemption 2s spesialutgaver er avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fy flate, raskere progresjon online og flere single player oppdrag om du spytter inn 1000 kroner... Jeg blir nesten fysisk dårlig.

Utrolig at ei dame i BFV skaper mer oppstandelse enn dette.

Lenke til kommentar

Er det en krag jørgensen han bakerste i bildet har?

Det ser slik ut.(bra spotta, hadde ikke lagt merke til det om du ikke nevnte det)

Betyr vel at spillet er satt relativt sent i ville vest perioden. (Hadde håpet den ville være enda lengre bak siden det er en prequel) ikke at det betyr noe da jeg ikke skal spille det med mindre det havner på pc.

Lenke til kommentar

Trodde dere var bedre enn dette R*..

Er det ett gamingstudio som har råd til å være litt snille med kundene sine så er det dere, men jeg visste det ville utvikle seg mot enda mer grådighet da vi så/ser hva dere får inn via gta online sharkcards..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle AAA spill studioer har råd til å være snille med kundene sine. Men 99.999% av de er det ikke. Fordi penger trumfer alt inkludert lojalitet til kundene sine som har hvert loyale til de i flere tiår.

 

Om valget er være snille med sine kunder å tjene 500% profit eller loppe kunder og tjene 520% velger de alltid de ekstra 20% ( med visse hederlige unntak)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi penger trumfer alt inkludert lojalitet til kundene sine som har hvert loyale til de i flere tiår.

Da er det om å gjøre å treffe de der det gjør vondt; lommeboka. Tro meg, hvis folk fortsetter å godta dette vil de bare fortsette og dra det enda lengre. Problemet er at folk ser ut til å godta det. Med andre ord kan det nok gå lang tid før "nok er nok" (hvis noen gang..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er selv veldig glad i CE-utgaver, og har kjøpt en del.

 

Men, hvis det ikke følger med figur, så er jeg ikke interessert.. :)

Eller spill for den saks skyld.  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...