Gå til innhold

TEST: Nokia 8 Sirocco


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er fortsatt et minus for mange forbrukere, meg selv inkludert..

Finnes sikkert en adapter som kan brukes.

Som man garantert mister etter en liten stund. Har selv den første mobilen på markedet som kom uten Minijack og jeg savner det.. Tror jeg er på mitt fjerde adapter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ærlig talt, nå har dere mast om tykkelse i alle tester, og når endelig Nokia gjør noe med det, er det også feil??? Jeg har lånt en slik noen dager, og må si jeg i hvertfall ikke reagerte på det! Ja, knappene er litt anonyme, men tykkelsen er IKKE noe å trekke for! De fleste av oss bruker uansett en bumper eller holder, og da er uansett tykkelsen bare en fordel. Ellers enig i det meste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke minijack? De færreste nye mobiler kommer med nettopp det.

Men noen gjør det fortsatt som f.eks Oneplus 6 så er bare rimelig at den trekkes for det.

 

Begynner å bli noen år siden jeg brukte minijack dog. Bluetooth headsett og adaptere er så billig og gjør livet mye enklere uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Totalt sett syns jeg nokia 7+ kommer bedre utav det enn denne. Ikke jack, gammel prossessor til å være 2018 toppmodell. Samme kameraoppsett som i 7+ med unntak av at denne har OIS.

 

Ingen telefon er perfekt, men her er det litt for mange småting å pirke på sett i forhold til pris.

Lenke til kommentar

Telefonen er ikke vond å holde, og med en bumper på (som jo de fleste av oss har på, og som følger med i esken, sammen med jack-adepter) så er den som alle andre telefoner å holde. Knappene er kanskje litt rare men det er en vanesak. Kan fint leve med det når telefonen ser så bra ut ?

Lenke til kommentar

 

Det er fortsatt et minus for mange forbrukere, meg selv inkludert..

Finnes sikkert en adapter som kan brukes.

Jippi, adaptere! Det er det største plusset med en telefon, jo mere adaptere jeg må kjøpe for å bruke utstyret jeg trenger desto bedre!

 

Minijack er en teit ting å fjerne, og jeg kommer aldri til å kjøpe en mobil som tvinger meg til å kjøpe unødvendig fordyrende tilleggsutstyr,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det følger med både gode propper og overgang så det er ikke nødvendig å kjøpe noe ?

 

Så lenge det er en adapter som kan bli ødelagt eller mistes er dette fortsatt en uting. Jeg kjøper heller en telefon som har den samme porten jeg kan bruke på alle datamaskinene jeg har, alle musikkspillerne mine og alle konsollene mine. Jeg har enda til gode å høre ett eneste godt argument for at det å fjerne den er positivt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...