Gå til innhold

KONKURRANSE: Vi gir bort The Crew 2-betakoder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding fra Ubishit :(

Hadde litt lyst til å teste, men får bare hoppe over  da

 

Samme her.

Signa opp med 5 Ubisoft kontoer 16 mai.

Ingen e-mail fra Ubisoft. Fikk bare beskjed om at jeg er på "waiting list"

Noen venner av meg som sjeldent logger seg inn på Uplay, fikk selvsagt access samme dag dem signa seg opp. Godt jobba Ubishit!

Lenke til kommentar

 

Har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding fra Ubishit :(

Hadde litt lyst til å teste, men får bare hoppe over  da

 

Samme her.

Signa opp med 5 Ubisoft kontoer 16 mai.

Ingen e-mail fra Ubisoft. Fikk bare beskjed om at jeg er på "waiting list"

Noen venner av meg som sjeldent logger seg inn på Uplay, fikk selvsagt access samme dag dem signa seg opp. Godt jobba Ubishit!

?

Lenke til kommentar

 

Har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding fra Ubishit :(

Hadde litt lyst til å teste, men får bare hoppe over  da

Samme her.

Signa opp med 5 Ubisoft kontoer 16 mai.

Ingen e-mail fra Ubisoft. Fikk bare beskjed om at jeg er på "waiting list"

Noen venner av meg som sjeldent logger seg inn på Uplay, fikk selvsagt access samme dag dem signa seg opp. Godt jobba Ubishit!

 

 

Merk at jeg gjorde det med koden som ble gitt hos Gamer.no som skulle gi umiddelbar tilgang om jeg ikke leste noe feil i artikkelen.

Koden ble godkjent / akseptert hos Ubishit.

Lenke til kommentar

Dette var jo ikke uventet. Samme problem hver gang.

At dem største spill utgivere aldri lærer sine feil.

 

EDIT: Koden som ble gitt av Gamer.no fikk jeg aktivert, men ingenting vises "My Games"

Venter til i morgen :)

 

 

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Spilte dette ett par timer i dag. Syns det var morsomt å tulle rundt i. Heldig nokk fikk en kompis av meg også betatilgang så vi spilte ilag.

 

Spillet kjørte bra på min rigg, i7 4790K, GTX 1080, 24GB Ram. Hadde noen framedrops i starten, men satte shadows til medium så kjørte det helt fint.

 

Veldig pent spill. Kjøringen var ganske artig. En perfekt balanse mellom realisme og arcade-aktig som gjorde det veldig morsomt å cruise rundt i spillet.

 

Liker virkelig størrelsen på kartet. Man kan velge å reise til neste race event som man kan velge på kart, eller sette ett checkpoint til dette for å kjøre til det. Selv testet jeg å kjøre fra Los Angeles til Las Vegas. Noe som i nærmere 200km i timen mye av tiden tok meg nærmere ett kvarters tid. Den turen var på litt over 1/4 av kartet så er virkelig imponert over hvor stort kartet er.

 

Ville likt å fådd testet motorsykkel race i betaen, men dog dette gir meg da en ekstra grunn til å ville kjøpe spillet når det kommer ut. Absolutt å annbefale til fans av racingspill.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å skaffe meg dette når det kommer ut. Nå var brukerinterfacet blitt mer mulig å navigere med og med bedre støtte for mus. Men liker ikke den visuelle stilen på spillet i menyene. Veldig simpelt og stygt, men det er jo en ren smakssak. Virker også som om de ikke har jobbet særlig mye med grafikken i selve spillet ennå. Det ser ikke særlig bra ut, veldig kunstig og lite realistisk i forhold til enern. Men tipper dette kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Testet det i dag med ratt og pedaler Thrustmaster T300, ble ikke akkurat imponert for å si det sånn.

Alt for arkade aktig, bilen beveger seg ikke engang når du lander etter et hopp.

I tillegg når du gjør en brå sving, sklir ikke bilen engang.

Holder meg til Project Cars 2 i stede.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si engang.... føltes som jeg spilte på en emulator......WTF. Spillet defaulter til 1920x1080 når jeg har 3440x1440 og locker til 30 fps by default. Max er 60 fps lock.....................................  alle FMV videoene i spillet er av skikkelig lav oppløsning. 

Kontrollene helt på trynet. Med båter må du holde inn høyre ctrl ????? for å gi mer gass. Fly så går du opp og ned med venstre og høyre skift. Hva dem har tenkt på aner ikke jeg. Dette her er tydelig ment for konsoll og ikke PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...