Gå til innhold

«TotalBiscuit» er død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig trist. 

Har visst om at han har hatt kreft en stund (har jo ikke vært noen hemmelighet), og selv om han nylig la prosjektene sine på hylla pga sykdomen så kom det her fortsatt som et lite sjokk. 

Syntes det skjedde brått og plutselig. 

 

Har likt og respektert måten han har anmeldt og kritisert på. Jeg har ikke alltid vært enig, men det betyr ikke at jeg ikke har likt det han har produsert. 

 

Hvil i fred...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en mann! Sto rakrygget uansett hva andre sa og mente i enhver situasjon. La aldri skjul på hva han selv mente om det var aldri så upopulært og kontroversielt. Husker jeg startet å høre på han via WoW-Radio og Blue Plz og det var endeløst med ekstremt bra underholdning og informasjon. Senere ble jeg introdusert for det som per i dag er mine favorittpersoner å konsumere underholdning ifra iform av Jesse Cox og Crendor. Har ikke sett så veldig mye av John Bain i det siste da innholdet hans har appellert mindre til meg, men vil satt veldig stor pris på det han sto for og det at han introduserte meg for podcast, YouTube og flere personligheter jeg i dag setter veldig stor pris på.

 

Han har også noen fantastiske sanger som er en fast del av julespillelista her i heimen i form av hans versjon av Santa Baby og Let it Snow! Og mangelen på hans E3: Snarkatron vil bli savnet! Gjennomspilling av Terraria sammen med Jesse Cox vil forbli en klassiker!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Faen, jeg regna med det ikke ville vare lenge, leveren hans hadde allerde begynt å feile  før mai, og han hadde svutlser i leveren og lungene som presset på ryggraden hans. Og når det ikke var noe cooptional podcast forige uke, og denne uka var hveren han eller kona tilstede fryktet jeg det værste....

 

Kan ikke si noe annet enn det Skurupu skrev, mannen var selve definasjonen av integritet.. 

Lenke til kommentar

Sjølv om det uansett var kort tid igjen kom det som eit lite sjokk. Han har vore ei viktig brikke i Starcraft 2-miljøet i mange år og bidratt på fleire måtar. Det er eit stort tap for gaming generelt og SC2-miljøet. Han var ein av dei som sa ting som han meinte det, og sa mykje fornuftig. Eg ser ikkje noko særleg spelomtaler på Youtube, men videoane hans var både morosame og reflekterte.

 

Det blir definitivt eit stort tomrom etter John Bain. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjølv om det uansett var kort tid igjen kom det som eit lite sjokk. Han har vore ei viktig brikke i Starcraft 2-miljøet i mange år og bidratt på fleire måtar. Det er eit stort tap for gaming generelt og SC2-miljøet. Han var ein av dei som sa ting som han meinte det, og sa mykje fornuftig. Eg ser ikkje noko særleg spelomtaler på Youtube, men videoane hans var både morosame og reflekterte.

 

Det blir definitivt eit stort tomrom etter John Bain. :(

:)

 

Det var med starcraft jeg ble "kjent" med TB. Helt legendarisk mann!

Lenke til kommentar

Synd. En som faktisk satte forbrukerrettigheter på dagsordenen. Jeg lærte mye fra han om hvilke praksiser innen for spillindustrien ikke ganger kunden og hvorfor. Å kommer til, og har savnet " WTF is" Spesielt de noen ganger ganske obskøne Games Workshop titlene han anmeldte

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...