Gå til innhold

Apple avviste Steam Link-appen for iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mulig utviklere har klaget på at det kan føre til at folk ikke kjøper ios versjonen av det samme spillet?

 

Men de kan kjøpe Steam-versjonen?

Godt poeng, Kelo. Spillet må jo kjøpes åkke som. Tviler på at noen kjøper en iOS-versjon av et spill de allerede har kjøpt på Steam, så at de mister potensielle salg er et lite realistisk scenario.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple er et ondt selskap som torturer små ekorn når de ikke er opptatt med å flå sine kult medlemer/kunder for penger.

 

Veldig glad jeg har holdt meg til Android.

 

Du har skjønt det. Alle andre er bare sauer, men du kjenner til sannheten. Du er mye smartere og bedre enn andre mennesker. Du lar deg ikke lure.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Apple er et ondt selskap som torturer små ekorn når de ikke er opptatt med å flå sine kult medlemer/kunder for penger.

Veldig glad jeg har holdt meg til Android.

Du har skjønt det. Alle andre er bare sauer, men du kjenner til sannheten. Du er mye smartere og bedre enn andre mennesker. Du lar deg ikke lure.

Sist jeg sjekka er ikke jeg den eneste som har påpekt dette. Men hva gjør vel det når du så muligheten med å komme med en stråmann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hail Google, our lord and saviour! May our logs be saved and personal data sol - hva?!

 

Just teasing.

Google lever vel ikke helt opp til "don't be evil" lovnaden deres.

Google har vel bare delvis vunnet pr krigen med Appel. Apple er sett på som duste (pga pr flauser) mens Google kommer unna med mye rart. De er bedre på å virke greiere. Men kan gjøre langt mer skade en Apple.

Lenke til kommentar

 

Merkelig og skuffende, men blir vel enda en grunn til å kjøpe andorid om denne appen skulle vise seg å være bra.

 

Steam Link Beta til min Android TV funker helt fint. Anbefaler rask nett. The Witcher 3 streamet helt fint.

Definer rask nett?

Det jeg ønsket var å ta med meg spillene mine når jeg er f.eks på hotell tur. Men slik jeg forstår så går ikke det selv med Wifi så da gjør det ikke så mye for min del at det ikke kom til Apple i denne omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...