Gå til innhold

Black Ops 4 får battle royale-modus, dropper enspillerkampanje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende =) det ble nevt at mappet er ca 1500xnuketown  mindre enn fortnite/nye sanhok/savage mappet

 

Spent på detaljene og hva de velger å gjøre, killstreaks i br? random upgrade perks i  crates? den nye heal funksjonen virker litt spesiallaget for battleroyale, prøver å unngå mest mulig "looting", spawner med full loadout-evt upgrades underveis/get3xkill new perk?

 

Godt de har kvittet seg med camapign, det var en meme- 90% av tiden hører du "follow me, get here, get moving, lets go here..fra co-op npc" guidet gjennom en liten story.. :hm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Zombie-moden er ene og alene grunn nok til å kjøpe dette spillet. Definitivt den mest fascinerende historien jeg har opplevd i en spillserie.

 

Om de fortsetter å satse stort på zombie modusen i framtidlige cod spill så kan de gjerne for min del fortsette å droppe campaign.

Likte at de har gidd zombie modusen masse modifiers så man kan stille selv hvordan man ønsker å spille. Fra skikkelig lett til skikkelig hardcore. Jo mer valg jo bedre for å få den opplevelsen du syns er artigst.

Lenke til kommentar

Altså, jeg synes dette ikke er så ille egentlig. For det første, CoD singleplayer varer vanligvis bare i 5 eller 6 timer. Og majoriteten spiller bare multiplayer uansett.

For det andre, jeg har lenge håpet på at alle Battle Royale spill skulle bli like smooth som CoD. For alle spillene er så wonky, kronglete, dårlig optimalisert, det er ikke noe smooth gameplay i det hele tatt. Men CoD nailer dette i hver release. Så for meg er dette som en gave fra himmelen, endelig et Battle Royale spill som faktisk har en god flyt. Så kan man klage på at det bare er en cash grab og at de bare hiver seg på det som er populært, men samma det vel. Hvilke selskaper gjør ikke det? Man har fortsatt vanlig multiplayer, liker du ikke Battle Royale, ikke spill det da vel.

 

Loot boxer er garantert i dette spillet, men som vanlig er det bare kosmetiske ting. Så det er heller ingen vits i å bry seg. Kjøper du det så er det opp til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker endringene de har gjort med mer realisme på skytingen. De har lagd bullet physics, 3d tracere og alt mulig nå. Kuler gjør skade på kartet osv.

 

Men hvordan de skal løse battle royale skjønner jeg ikke med tanke på hvor småe kartene er.....

Lenke til kommentar

Jeg tror PUBGs dager er talte. Ikke at dette nødvendigvis vil ta dets plass, men når store utviklere kommer på banen tror jeg de vil klare å gjøre alt bedre. PUBG er billig laget, utviklerne sosialt helt merkelige, og spillet er fullt av mikrotransaksjoner som ikke ligner grisen. Fortnite (som jeg ikke har spilt) har nok egenart til å klare seg bra, men når andre militære spillserier som CoD og BF kommer på banen tror PUBG skal slite. RDR2 ryktes vel også å komme med en battle royale-modus, selv om Rockstar er litt jalla når det kommer til multiplayer.

Lenke til kommentar

Altså, jeg synes dette ikke er så ille egentlig. For det første, CoD singleplayer varer vanligvis bare i 5 eller 6 timer. Og majoriteten spiller bare multiplayer uansett.

For det andre, jeg har lenge håpet på at alle Battle Royale spill skulle bli like smooth som CoD. For alle spillene er så wonky, kronglete, dårlig optimalisert, det er ikke noe smooth gameplay i det hele tatt. Men CoD nailer dette i hver release. Så for meg er dette som en gave fra himmelen, endelig et Battle Royale spill som faktisk har en god flyt. Så kan man klage på at det bare er en cash grab og at de bare hiver seg på det som er populært, men samma det vel. Hvilke selskaper gjør ikke det? Man har fortsatt vanlig multiplayer, liker du ikke Battle Royale, ikke spill det da vel.

 

Loot boxer er garantert i dette spillet, men som vanlig er det bare kosmetiske ting. Så det er heller ingen vits i å bry seg. Kjøper du det så er det opp til deg.

 

Du har du tydeligvis ikke spilt fortnite. For det er verken wonky, kronglete eller dårlig optimalisert. For meg er det et mysterium at folk syntes det fremdeles er artig å spille Cod serien.

Lenke til kommentar

Det faktum at det ikke var ett eneste tegn til wall running her var jo positivt overraskende. Men når det er sagt så..COD er COD. Uansett veldig nysgjerrig på hva de får til med BR-moduset,antall spillere og størrelse på kartet.

 

Snart får vi jo se hva DICE har planer om. Blir interessant å se de ulike tilnærmingene de velger rettet mot BR-gameplayet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker endringene de har gjort med mer realisme på skytingen. De har lagd bullet physics, 3d tracere og alt mulig nå. Kuler gjør skade på kartet osv.

 

Men hvordan de skal løse battle royale skjønner jeg ikke med tanke på hvor småe kartene er.....

De sa at BR-mappet skulle være 1500 ganger større enn Nuketown. Så det blir ikke noe vanlig multiplayer-map.

Lenke til kommentar

Fett at de prøver seg på noe "nytt" med serien, selv om det da ikke er orginalt.

Bare håper anticheat blir en sentral hjørnestein i motsetning til de tidligere spilla.

 

En ting er i hvertfall sikkert, de har ressurser nok til å realisere det de advertiser med i trailerne. Så da må en vell bare vente å se hvor vidt de klarer å gjennomføre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Liker endringene de har gjort med mer realisme på skytingen. De har lagd bullet physics, 3d tracere og alt mulig nå. Kuler gjør skade på kartet osv.

 

Men hvordan de skal løse battle royale skjønner jeg ikke med tanke på hvor småe kartene er.....

De sa at BR-mappet skulle være 1500 ganger større enn Nuketown. Så det blir ikke noe vanlig multiplayer-map.

 

 

Spennende :) Med gameplayet til Call of Duty så kan det være de har en vinner oppskrift her. PUBG er veldig basic lagd så de kan lett bli trampet over når store utviklere kommer med sine versjoner. Fortnite tror jeg uansett er trygg pga det er unikt med sitt byggesystem. 

Lenke til kommentar

1500 ganger større en Nuketown er vel ganske lite?

 

Tror det blir DICE som tar livet av PUBG. Dette CoD føles veldig halvveis.

Ganske sikker på at det er veldig stort. Det høres ekstremt mye ut ihvertfall. Siden man skal ha tilgang på kjøretøy så må det nesten være svært.

 

Det tar (ifølge internett) ca 8 minutter å løpe fra nord til sør og fra øst til vest i Fornite-mappet (som går for å være 4-5 ganger mindre enn PUBG-mappet). Runder jeg godt ned litt for å ha god margin, anslår jeg at det tar 10 sekunder å løpe fra nord til sør og 5 sekunder fra øst til vest i Nuketown.

 

Hvor mye lengre tar det å løpe over et kart som har et areal som er 1500 ganger større? Noen som tar matten?

Endret av Sanchez_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...