Gå til innhold

Mye tyder på at Bethesda vil avduke Rage 2 denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg. Gikk gjennom Rage på Xbox 360 tre ganger i tillegg gikk jeg gjennom coop delen med en kompis. Var kjempegøy. Regner med at denne gangen blir oppfølgeren ekte open world og kanskje mer lik Fallout. Men om dette spillet også er lik enern så gjør det meg ingenting. Rage 1 var såppas tøft laget at jeg tar gjerne en tur til ut i en post-apokalyptisk verden.

 

Sålenge man fortsatt kan kappe av hode på fiender med wingsticks så blir jeg fornøyd :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg. Gikk gjennom Rage på Xbox 360 tre ganger i tillegg gikk jeg gjennom coop delen med en kompis. Var kjempegøy. Regner med at denne gangen blir oppfølgeren ekte open world og kanskje mer lik Fallout. Men om dette spillet også er lik enern så gjør det meg ingenting. Rage 1 var såppas tøft laget at jeg tar gjerne en tur til ut i en post-apokalyptisk verden.

 

Sålenge man fortsatt kan kappe av hode på fiender med wingsticks så blir jeg fornøyd :D

 

Så sykt enig, jeg elsket eneren. Etter fantastiske DOOM tror jeg kanskje de kan naile dette igjen!

Lenke til kommentar

For så vidt interessant om de bekrefter Rage 2 i dag. Spillet i seg selv gir jeg blaffen i, da jeg ikke likte det forrige noe særlig, og det er gått hele åtte år siden da. Litt sent med en oppfølger nå, kanskje?

 

Men Bethesda har også bekreftet at de ikke bare vil være på E3, men de vil ha den lengste konferansen sin noensinne. Det gjør de ikke hvis de ikke har noe stort å by på. Spørsmålet er jo hva? En expansion til ESO vet vi jo om allerede. TES6 er for tidlig. Dishonored 3... tvilsomt, og jeg er sterkt i tvil om Fallot 5 allerede. De annonserer kanskje en spin-off som New Vegas, men vi får se. Doom 2 er litt tidlig, spesielt med Doom VFR for noen måneder siden. Tror ikke vi bør håpe på Evil Within 3 heller. Da gjenstår Rage 2 og Prey 2, og de bekrefter/avkrefter nok Rage 2 i dag. Så hva gjenstår til E3? Eneste andre vi vet om er at de jobber med to enorme open-world spill. Vi får garantert ett av de på E3, men hva skal resten av konferansen dreie seg om?

Lenke til kommentar

Har ikke hørt om Rage så ja, snodig med en oppfølger til et lite kjent spill. Men det kan jo bli bra likevel.

 

Et New Vegas til Fallout 4 hadde gjort seg. Om det var Obsidian som stod bak vel og merke. Bethesda er ikke i stand til å lage rollespill lenger så om det er de som lager det eller at de plutselig annonserer TESVI så blir det ikke mer enn et skuldertrekk her i gården.

Lenke til kommentar

Ikke så veldig overraskende, akkurat. Eneste jeg lurer litt på nå er hvordan det kommer til å bli. De har jo sagt de jobber med to enorme open-world spill, og ingen av dem er TES6. Kan ett av dem være Rage 2? Så kanskje vi får et open-world Rage i stil med Fallout osv? Hadde ikke vært så dumt.

Lenke til kommentar

For så vidt interessant om de bekrefter Rage 2 i dag. Spillet i seg selv gir jeg blaffen i, da jeg ikke likte det forrige noe særlig, og det er gått hele åtte år siden da. Litt sent med en oppfølger nå, kanskje?

 

 

Visste ikke at det var tidsbegrensninger på hvor fort man kan slippe en oppfølger. Snart for sent med oppfølger til Skyrim også, da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For så vidt interessant om de bekrefter Rage 2 i dag. Spillet i seg selv gir jeg blaffen i, da jeg ikke likte det forrige noe særlig, og det er gått hele åtte år siden da. Litt sent med en oppfølger nå, kanskje?

 

Visste ikke at det var tidsbegrensninger på hvor fort man kan slippe en oppfølger. Snart for sent med oppfølger til Skyrim også, da?

 

Sorry, er vanskelig å vite om folk som deg er seriøse eller ikke. Håper virkelig ikke det. Men uansett, Rage er nesten ti år gammelt allerede, er eneste spillet i serien og fikk lunken mottakelse. Da sier det seg selv at det ikke er spesielt relevant lengre, og Rage 2 kommer garantert ikke til å være en direkte oppfølger nettopp av samme grunn. Det vil i beste fall være et spill satt i samme univers, men jeg tviler på selv det. Det vil nok mye heller være en soft reboot som bruker navnet for å selge mer. Det betyr slettes ikke at det blir et dårlig spill, men de burde kanskje ha vurdert å lage en ny IP i stedet.

Lenke til kommentar

 

 

Da er Fallout-serien død dessverre. Kanskje like greit.

Fordi du whiner så betyr det neppe at den er død.

 

For oss som vokste opp med originalene så er serien død, jo.

 

Nei, der tar du feil. Enkelte bedrevitere mener nok det siden du antar at det gjelder alle. Men jeg vokste selv opp med disse spilla og tilbake til space quest, kings quest og diverse i monochrome og senere i EGA så jeg har hatt min andel spilling gjennom tidene.

 

DU mener vel kanskje at serien er død, men det trenger nok ikke å bety at alle er like bitre som deg på seriens utvikling som er i åra.

 

Hilsen en som har spilla siden tutten gikk ut av kjeften på 80 tallet.

Endret av P-okken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg. Gikk gjennom Rage på Xbox 360 tre ganger i tillegg gikk jeg gjennom coop delen med en kompis. Var kjempegøy. Regner med at denne gangen blir oppfølgeren ekte open world og kanskje mer lik Fallout. Men om dette spillet også er lik enern så gjør det meg ingenting. Rage 1 var såppas tøft laget at jeg tar gjerne en tur til ut i en post-apokalyptisk verden.

 

Sålenge man fortsatt kan kappe av hode på fiender med wingsticks så blir jeg fornøyd :D

Er helt enig med deg ang Rage2 :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

 

 

 

Da er Fallout-serien død dessverre. Kanskje like greit.

Fordi du whiner så betyr det neppe at den er død.

 

For oss som vokste opp med originalene så er serien død, jo.

 

Nei, der tar du feil. Enkelte bedrevitere mener nok det siden du antar at det gjelder alle. Men jeg vokste selv opp med disse spilla og tilbake til space quest, kings quest og diverse i monochrome og senere i EGA så jeg har hatt min andel spilling gjennom tidene.

 

DU mener vel kanskje at serien er død, men det trenger nok ikke å bety at alle er like bitre som deg på seriens utvikling som er i åra.

 

Hilsen en som har spilla siden tutten gikk ut av kjeften på 80 tallet.

Du er i hvert fall like bitter som han.

 

Ha en fin dag videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...