Gå til innhold

Overwatch selger rosa Mercy-kostyme for å støtte kampen mot brystkreft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dessverre ikke si jeg liker dette. Kreftsaken er rimelig big business. Vi snakker milliardindustri her. Hva skjer den dagen de kurerer kreft en gang for alle? "Kreft? Ta denne pillen to ganger om dagen i en uke, så er du frisk." Veldig mange folk ville tapt ufattelig mange penger på dette, så jeg er slettes ikke sikker på at alle som støtter kreftsaken gjør det for å bli kurere kreft. Mange gjør det nok for å tjene penger. Ja, jeg vet det høres kynisk ut, men langt verre ting har vært gjort før mange ganger, inkludert her i lille Norge.

 

Og nei, Blizzard vil ikke tjene noe på disse kostymene, så de må da være uskyldige? Vel.... nei, ikke nødvendigvis. De tjener ikke noe pr kostyme, men de får enorm goodwill, og blir kjent som et hyggelig selskap som bryr seg om folk. Det trekker kunder, så de vil indirekte tjene mye på disse kostymene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke si jeg liker dette. Kreftsaken er rimelig big business. Vi snakker milliardindustri her. Hva skjer den dagen de kurerer kreft en gang for alle? "Kreft? Ta denne pillen to ganger om dagen i en uke, så er du frisk." Veldig mange folk ville tapt ufattelig mange penger på dette, så jeg er slettes ikke sikker på at alle som støtter kreftsaken gjør det for å bli kurere kreft. Mange gjør det nok for å tjene penger. Ja, jeg vet det høres kynisk ut, men langt verre ting har vært gjort før mange ganger, inkludert her i lille Norge.

 

Det er alltid noen som ser sitt snitt til å tjene penger på alt mulig, også andres lidelse, men de aller fleste slike formål er laget og blir gjennomført med gode intensjoner. Penger til forskning er ikke negativt uansett hvordan du ser på det. Kreft er såpass innvikla og mangfoldig at det aldri (ikke i vår levetid i hvertfall) kommer til å dukke opp en så enkel løsning på problemet som insinuert.

 

Ingen som får stoppa forskinga for å tjene penger på at folk får dårlig behandling. Blir som å si at utviklinga på batterier kommer til å stoppe fordi oljeindustrien vil tape penger, not gonna happen.

 

Beklager dobbelpost #lat

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvorfor begrense det til 21. Mai? Blir kreft kurert da slik at de ikke trenger å få inn mer penger etter dette?

 

Støtter alle spill hvor det går penger til slik type forskning, men skjønner ikke hvorfor det skal tidsbegrenses før det faktisk er en kur tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke si jeg liker dette. Kreftsaken er rimelig big business. Vi snakker milliardindustri her. Hva skjer den dagen de kurerer kreft en gang for alle? "Kreft? Ta denne pillen to ganger om dagen i en uke, så er du frisk." Veldig mange folk ville tapt ufattelig mange penger på dette, så jeg er slettes ikke sikker på at alle som støtter kreftsaken gjør det for å bli kurere kreft. Mange gjør det nok for å tjene penger. Ja, jeg vet det høres kynisk ut, men langt verre ting har vært gjort før mange ganger, inkludert her i lille Norge.

 

Og nei, Blizzard vil ikke tjene noe på disse kostymene, så de må da være uskyldige? Vel.... nei, ikke nødvendigvis. De tjener ikke noe pr kostyme, men de får enorm goodwill, og blir kjent som et hyggelig selskap som bryr seg om folk. Det trekker kunder, så de vil indirekte tjene mye på disse kostymene.

 

Er enig i at det er big business. Men jeg har håpet på at fokuset hos disse forskerne er faktisk å forske, for å finne en eller flere kurer.

 

Men a blizzard får goodwill er en selvfølge.

Men tenk på det slik, jeg har donert penger i 2 år til kreftforskning, fikk aldri noe for det, forventer heller ikke det. Så slutta jeg. Nå 4 år senere donerte jeg igjen, og fikk noe kult for det. Hvis ikke blizzard hadde gjort dette, så hadde jeg ikke donert. Så det er bra på sin egen måte.

Lenke til kommentar

Fint tiltak men ganske dyrt for et skin. Kunne kanskje vært liiit mer i en pakke til 15$?

 

Litt rar kommentar. Du donerer penger, og du får noe igjen for det. Noe man aldri hadde fått hvis en donerte penger til kreftforeningen eller forskning.

Det er ikke gitt at man får noe for å donere penger til forskning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...