Gå til innhold

Stor lekkasje kan ha avslørt en rekke spill før årets E3-messe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Rage på steam men aldri fullført det.. Det feilet fullstendig på å holde på interessen min, tviler på at det neste er noe annerledes..

 

Borderlands 3 er en velkommen nyhet..

 

Stikk motsatt for meg. Gikk gjennom Rage 3 ganger når jeg kjøpte det til Xbox 360, men har ikke klart å holde meg interessert lenge nokk i Borderlands for å komme noen plass. Ikke kjempefan av grafikkstilen.

 

Gleder meg til å høre om det kommer Rage 2. Tipper denne gang så blir det open world.

 

Just Cause 4 og ny Splinter Cell er også god nyhet. Har ikke spilt forrige SC spill da Michael Ironside ikke lenger var stemmen til Sam Fisher.

 

Stusser litt over Forza Horizons 5 på lista.

 

Håper mest å høre om ett nytt Trials spill fra Redlynx i år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har Rage på steam men aldri fullført det.. Det feilet fullstendig på å holde på interessen min, tviler på at det neste er noe annerledes..

 

Nå er jo id gått gjennom en del forandring siden Rage kom, og har i mellomtiden laget Doom. Jeg er ganske sikker på at Rage 2, hvis det kommer, blir et mye bedre spill. For potensialet var der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har Rage på steam men aldri fullført det.. Det feilet fullstendig på å holde på interessen min, tviler på at det neste er noe annerledes..

 

Borderlands 3 er en velkommen nyhet..

 

Visst om Borderlands 3 ganske lenge nå. Ikke noe "nyhet" egentlig.

Lenke til kommentar

Så merkelig nok Dragon Quest 2 på den listen. Det kan jo være Dragon Quest Builders 2 de mener, men hadde ikke hatt noe imot en full remake av Dragon Quest 2. Vi fikk jo nylig en remake av Secret of Mana, og de tre første DQ-spillene kom aldri til Europa i original form. Eneste jeg vet om er iOS-versjonen (som faktisk er bra). DQ4-8 har alle fått remakes på 3DS, så det er ikke utenkelig at vi får en remake av DQ1-3 også. Kanskje litt rart om de starter på DQ2, men DQ1 var på mange måter bare en prototype. Det er én spillbar karakter, omtrent null historie, og hele spillet kan fullføres på noen timer. DQ2 er det første "ekte" DQet (lang historie, mange karakterer og alt det vi forventer fra et JRPG.)

Lenke til kommentar

Borderlands er rimelig kjedelig. og all story foregår under skuddvekslinger så man får ikke med seg en dritt. Er helt klart et spill  for de som liker kun gameplay og den typen spill.

 

Nja.. Det skal nevnes at jeg utelukkende spiller Borderlands med samboeren + 2 venner av oss.. Kunne aldri i verden tenkt meg å spille det alene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har Rage på steam men aldri fullført det.. Det feilet fullstendig på å holde på interessen min, tviler på at det neste er noe annerledes..

 

Nå er jo id gått gjennom en del forandring siden Rage kom, og har i mellomtiden laget Doom. Jeg er ganske sikker på at Rage 2, hvis det kommer, blir et mye bedre spill. For potensialet var der.

Trise med Rage 1 var at storyen tok seg ikke skikkelig opp før slutten D:

Lenke til kommentar

Rage 2 ja.. Sett vekk i fra en irriterende bug med lyden som jeg forgjeves prøvde å fikse (brukte alt for mye tid på dette), så koste jeg meg med Rage. Et undervurdert spill synes jeg. Men slutten kom ganske brått på ja, så passer jo fint med en oppfølger sånn sett. Hvis det er noe hold i det da.

Lenke til kommentar

Borderlands er rimelig kjedelig. og all story foregår under skuddvekslinger så man får ikke med seg en dritt. Er helt klart et spill  for de som liker kun gameplay og den typen spill.

Har spilt alle spillene, har ikke hatt problemer med å følge storyen I det hele tatt. Så ser ikke helt hva du mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...