Gå til innhold

God of War er det raskest selgende PlayStation 4-eksklusive spillet noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes ikke spillet er så bra, det er det samma om igjen og om igjen for hvert sted han drar til med en minboss fight til slut så hva som er så "nytenkende" her er en gåte er samme opplegget som Dark Souls og lignende spill bare i en annen innpakning.

Men folk biter på og kjøper over en lav terskel, jeg er en av de hehe men er likevel kritisk, kanskje på tide at man lager noe "nytt" og helt anderledes snart.

Lenke til kommentar

Syntes ikke spillet er så bra, det er det samma om igjen og om igjen for hvert sted han drar til med en minboss fight til slut så hva som er så "nytenkende" her er en gåte er samme opplegget som Dark Souls og lignende spill bare i en annen innpakning.

Men folk biter på og kjøper over en lav terskel, jeg er en av de hehe men er likevel kritisk, kanskje på tide at man lager noe "nytt" og helt anderledes snart.

 

Biter på og biter på. Sålenge spillet fyller deg med glede og adreanalin over 30 timer så har man ikke gjort feil, det kaller jeg et godt kjøp. Jeg syns spillbarheten og historiefortellingen er veldig nytt og elsker det de har lagd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Syntes ikke spillet er så bra, det er det samma om igjen og om igjen for hvert sted han drar til med en minboss fight til slut så hva som er så "nytenkende" her er en gåte er samme opplegget som Dark Souls og lignende spill bare i en annen innpakning.

Men folk biter på og kjøper over en lav terskel, jeg er en av de hehe men er likevel kritisk, kanskje på tide at man lager noe "nytt" og helt anderledes snart.

 

Det er ikke det grunnleggende konseptet som er så bra, det er gjennomføringen. Absolutt topp kvalitet i alle ledd. Sånn sett veldig sammenlignbar med Horizon, selv om det er veldig forskjellige spill forøvrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er hva som skjer når konsoll blir inspirert av pc-spill. Akkurat som Horizon kopierte farcry-formelen kopierer GoW tungt fra vestelige rpg spill som witcher. Og det er kjempe bra at konsoll spillere endelig får denne type spill, og det er ikke så rart at det slår ann.

Lenke til kommentar

Dette er hva som skjer når konsoll blir inspirert av pc-spill. Akkurat som Horizon kopierte farcry-formelen kopierer GoW tungt fra vestelige rpg spill som witcher. Og det er kjempe bra at konsoll spillere endelig får denne type spill, og det er ikke så rart at det slår ann.

 

Jeg forstår ikke helt hva det er de kopierer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Storkoser meg med spillet. Ikke helt på nivå med Zelda: Breath of the Wild, men går fremdeles inn på listen over et av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid.

 

Eneste som har skuffet meg litt så langt er hvor lite variasjon det er på "mini-bosser", der har det vært litt i overkant mye re-skins og det går så stikk i strid med resten av spillet hvor de har lagt ned så til de grader mye arbeider på absolutt alle detaljer så er litt merkelig at de gikk for en såpass enkel og billing løsning på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Er scener og sånn nye, eller er det en form for remake av noe? Har ikke snøring på hva, hvem, hvordan om God of War, annet enn at jeg mener det har vært utgitt noe med liknende navn før? Altså har jeg ikke snøring :)

Lenke til kommentar

Dette er hva som skjer når konsoll blir inspirert av pc-spill. Akkurat som Horizon kopierte farcry-formelen kopierer GoW tungt fra vestelige rpg spill som witcher. Og det er kjempe bra at konsoll spillere endelig får denne type spill, og det er ikke så rart at det slår ann.

 

Både Witcher og FarCry er da på konsoll de óg.

Lenke til kommentar

Både Witcher og FarCry er da på konsoll de óg.

 

Og jeg har ikke sagt noe annet, begge spillene har de siste versjonene også kommet på konsoll ja, men det er fortsatt designet som pc-spill. Og det er dette designet jeg snakker om, nyeste GoW føles som et vestlig rpg spill for pc på alle måter.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

 

Dette er hva som skjer når konsoll blir inspirert av pc-spill. Akkurat som Horizon kopierte farcry-formelen kopierer GoW tungt fra vestelige rpg spill som witcher. Og det er kjempe bra at konsoll spillere endelig får denne type spill, og det er ikke så rart at det slår ann.

 

Jeg forstår ikke helt hva det er de kopierer.

Kan du utdype hva de kopierer ?

Lenke til kommentar

Eneste som gjør dette til ett GoW spill er navnet og hovedpersonen, ellers er ingenting likt tidligere spill.

 

Nja, syns det er en del mer som gjør GoW til et GoW-spill. Over the top action, spartan rage, kistene man finner og sånt. Det føles fortsatt veldig som et GoW-spill, selv om jeg savner litt den cheesy lekenheten og mer "frie" combaten fra tidligere GoW-spill.

 

Blir meget spennende å se hvor serien går videre nå. Velfortjent at spillet selger så bra i hvert fall.

Lenke til kommentar

 

Jeg forstår ikke helt hva det er de kopierer.

 

Da må jeg først spørre om du har spilt vestlige rollespill for pc samt konsoll rollespill de siste 10 årene?

Hvorfor skal du spørre meg om det? Kom med noen eksempler på hva det er de kopierer, så kanskje jeg kan forstå meningen din bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...