Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i sist podcast av lvlup snakker Rune om at flere har blitt invitert til Køben et par uker sia, og at di mest sannsynligvis har spilt reddead2, men pga embargo så får di ikke lov å si noe, vedder på at gamer veit mer;)

 

Yup. Sies at preview embargo er i morgen og at flere skal komme med inntrykk da. Satser på at Gamer er en av dem.

Lenke til kommentar

En typisk poengløs spill trailer. Den ga meg null interesse for spillet ihvertfall. Men for en kvalitet over det hele. Nå vet jeg at spillet nesten garantert blir helt konge når en ser på historikken til utvikleren. Men denne traileren var et stort gjesp for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig det er fordi jeg har spilt så mye God of War, men synes ikke dette så spesielt pent ut. Spesielt hår og ansikt ser kunstig og stivt ut.

 

Er forskjell på et åpen verden spill og et semi-linært spill som God of War. Men ja, Rockstar er ikkje kjent for å ha så bra kvalitet på ansikt eller hår i spillene sine.

 

Skikkelig spent på ytelsen på dette spillet på ordinær PS4.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke at jeg forventet det, men håpet å se litt gameplay. Forhåpentligvis viser de litt på e3.

 

 

Noe av det beste med Rockstar er jo nettopp at de viser lite/ingen gameplay av spillene sine før release.

 

Med alt vi har av early access og lignende  i dag - får man vite alt for mye før release. Den gamle, gode spenningen blir borte. Rockstar har alltid gjort ting veldig spennende, særlig med tanke på at de alltid overrasker og leverer. 

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kjøper spillet når det kommer ut. Bare basert på renomméet som Rockstar har opparbeidet seg. Og at jeg likte GTA V. Dessuten så sitter det fleste å venter i spenning på en ordentlig godbit, som rett og slett ikke kan få kommet til markedet "raskt nok".

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg tror jeg kjøper spillet når det kommer ut. Bare basert på renomméet som Rockstar har opparbeidet seg. Og at jeg likte GTA V. Dessuten så sitter det fleste å venter i spenning på en ordentlig godbit, som rett og slett ikke kan få kommet til markedet "raskt nok".

 

 

Jepp, jeg har allerede satt av penger til å kjøpe en konsoll bundle, kun basert på forgjengeren og renommé :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...