Gå til innhold

PUBGs hittil største oppdatering har begynt åpen testing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, de fleste endringene her forstår jeg hvorfor blir gjort. Men enkelte stiller jeg meg helt uforstående til.

 

SKSen for eksempel, er allerede et komplett ubrukelig våpen, og de planlegger å gjøre det dårligere? Og økt rekyl for AR? Det finnes ikke noe mer irriterende enn for mye rekyl i spill.

 

Og kanskje det verste: Svømmingen? Du er jo allerede en sitting duck i vannet, og de skal gjøre det enda vanskeligere?

Lenke til kommentar

Altså, de fleste endringene her forstår jeg hvorfor blir gjort. Men enkelte stiller jeg meg helt uforstående til.

 

SKSen for eksempel, er allerede et komplett ubrukelig våpen, og de planlegger å gjøre det dårligere? Og økt rekyl for AR? Det finnes ikke noe mer irriterende enn for mye rekyl i spill.

 

Og kanskje det verste: Svømmingen? Du er jo allerede en sitting duck i vannet, og de skal gjøre det enda vanskeligere?

 

SKSen er på ingen måte ubrukelig, og selv med økt rekyl er det fortsatt ikke noe problem å bruke den. Om du tenker på damage nerf, så er den egentlig ikke nerfet i forhold til før, kun i forhold til mk14 og SLR, da DMRs har fått generelt høyere damage multiplikatorer.

 

Svømming mener jeg trengte en nerf mtp end games, hvor det er ekstremt kjedelig både å være med på, og å se på (e-sport) der spillere og hele teams gjemmer seg i vann for å dra seg til høyere plassering.

 

Selvfølgelig er det jo bare subjektivt dette her, men personlig synes jeg faktisk alle endringene gir mening - bortsett fra nerfingen av byer på Miramar.

Miramar, som allerede er veldig upopulært i forhold til Erangel, har fått færre 'god-hus' i både El Azahar og San Martin, og sikkert flere byer. For eksempel halve loote-runden på sør-delen av El Azahar er nå borte. Da gjenstår etter min mening kun El Pozo som en ok by å skaffe solid loot i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig er jeg todelt.

 

Det er alt for lett å skaffe seg bra stæsj. Man finner alltid level to utstyr, og en brukbar AR med litt utstyr. For ikke å snakke om ammo, som man har i overflod av. Jeg gidder sjelden dasse med en pistol, og i alle fall ikke en stekepanne eller ljå.

 

Det hadde vært mer intenst om man hadde måttet ta til takke med det man har, der man kanskje hadde havnet i end game med en pistol med fire kuler og en stekepanne.

 

På en annen side vil dette kunne skape enorme skjevheter all den tid et par av spillerne hver runde snubler over et bra oppsett. Det vil ikke nødvendigvis gjøre spillet dårlig eller mindre morsomt, men det vil i alle fall ikke være egnet som et comp-spill.

Lenke til kommentar

Er enig med mange av punktene i oppdateringen. Og det er også ganske bra at 8x ikke kan brukes på AR lenger. Men det står ingenting om Kar98 - det blir altså ingen endring på våpenet?

 

Angående økt rekyl på AR er jo flott - da må flere bruke SMG (som har mindre rekyl). Dvs - bruk AR på avstand og SMG i nærkamp. Eller shotgun om du vil.

 

Og kanskje det verste: Svømmingen? Du er jo allerede en sitting duck i vannet, og de skal gjøre det enda vanskeligere?

 

Som nevnt, svømmer ganske mange i vannet i e-Sport - spesielt når de er den eneste igjen på laget og gjemmer seg i vannet. Men de kunne kanskje ha gjort svømmingen littgrann fortere.

Lenke til kommentar

Jeg gidder sjelden dasse med en pistol, og i alle fall ikke en stekepanne eller ljå.

 

Jeg plukker alltid stekepanne!

Den er jo en del av rustningen din, ellers som vi kaller det "buttarmor". Har mang en gang reddet livet pga jeg hadde stekepanna hengende over ræva når jeg blir skutt bakfra.

Lenke til kommentar

 

Jeg gidder sjelden dasse med en pistol, og i alle fall ikke en stekepanne eller ljå.

 

Jeg plukker alltid stekepanne!

Den er jo en del av rustningen din, ellers som vi kaller det "buttarmor". Har mang en gang reddet livet pga jeg hadde stekepanna hengende over ræva når jeg blir skutt bakfra.

Jeg er som baken, delt. Når jeg bærer en stekepanne har jeg også en stygg uvane at jeg plutselig står og veiver med stekepanna i stede for et dugelig våpen
Lenke til kommentar

 

Jeg gidder sjelden dasse med en pistol, og i alle fall ikke en stekepanne eller ljå.

 

Jeg plukker alltid stekepanne!

Den er jo en del av rustningen din, ellers som vi kaller det "buttarmor". Har mang en gang reddet livet pga jeg hadde stekepanna hengende over ræva når jeg blir skutt bakfra.

Men i virkeligheten hadde rumpa di fått flere hull. :p

https://youtu.be/J37evpYs28M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...