Gå til innhold

Philips' nye 4K-skjerm har ekstrem lysstyrke og masse farger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja gi oss 80" monitor til kr 15.000, da skal jeg vurdere det :)

Montor fordi det strengt tatt burde vært rimeligere, når de slipper mye styr med TV-modul og andre fordyrende tillegg. Problemet er jo at monitorer ikke masseproduseres i like store volum som TV (tipper jeg).

Lenke til kommentar

 

 

 

Solide 43 tommer.. . 75 tommer hadde vært noe.

75" pc skjerm er ikke noe som vil komme i nærmeste fremtid.

Tror du heller skal titte på tv utvalget.

Hvor står det pc-skjerm?

 

rettelse: Skjerm, ikke tv (ingen tuner)

Det er en monitor. Å si skjerm kan bety hva som helst. Jada, jeg pirker. Blir av og til bare litt oppgitt over ubehjelpelig språk hos "journalister"...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja gi oss 80" monitor til kr 15.000, da skal jeg vurdere det :)

Montor fordi det strengt tatt burde vært rimeligere, når de slipper mye styr med TV-modul og andre fordyrende tillegg. Problemet er jo at monitorer ikke masseproduseres i like store volum som TV (tipper jeg).

 

Det du snakker om heter public display, dette har vært lenge, er basicly en tv uten tv-modul,

Egnes feks til å henge opp på flyplasser etc for å vise flyavganger osv, dette er veldig fint for bedrifter da de må betale tv lisens per tv og ikke per adresse slik som privat folk. Kan også brukes som en pc monitor om du ønsker det. problemet er bare at dette ofte er dyrere enn en vanlig tv selv uten alt mikk makk.

 

https://www.komplett.no/product/982437/datautstyr/skjermer/public-display/samsung-75-4k-public-display-qb75h?offerId=KOMPLETT-310-982437#

 

Feks denne en 75'' 4k public display, koster nå 30k men finnes gjør det =)

Lenke til kommentar

Og spill (gaming) latency er rimelig høy på de fleste public displays regner jeg nesten med? Sånn tilfelle en skulle ønske en runde med Tekken med en kompis som er på besøk, eller andre spill.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...